Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Volumpudder for hår

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-10, 22:15   #1
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Volumpudder for hår

Define har noe som heter volume powder - ett pudder man har i håret for
å få volum.. Men kan det hjelpe til å tørke ut håret/hodebunnen tro? Noen som har prøvd det?

Gammel 12-09-10, 22:18   #2
Olive Oyl
Sperret

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 1
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

Sv: Volum pudder for hår...

Jeg får fryktelig fett hår av det.

Olive Oyl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 22:25   #3
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dust it, feks. Man får volum, men også fetthår etter endtdag... Man MÅ vaske håret dagen etter for å si det slik, og shamponere 2 ganger for å få det bort! Så nei det tørker ikke ut hodebunnen, tvert i mot.
Du kan event prøve Batiste ( hukser ikke helt navnet) tørrshampo-spray. Kjøpes på feks Cubus, ca kr 70.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 22:26   #4
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Du kan event prøve Batiste ( hukser ikke helt navnet) tørrshampo-spray. Kjøpes på feks Cubus, ca kr 70.

Takk for tips

Gammel 12-09-10, 22:48   #5
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

På meg var det noe [insert stygge ord] vanskelig å få ut.
Håret så for det første helt forferdelig ut, og så måtte jeg shamponere 4-5 ganger før jeg følte at det var greit. Skal aldri ha den møkka i håret mitt igjen!

Gammel 12-09-10, 22:51   #6
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Volum pudder for hår

Håret blir enda mere "trått" enn med "Dust it"
Må vaskes daglig, for du klarer ikke å kamme igjennom det. Synes ikke det hadde noen påvirkning på hodebunnen....

Gammel 12-09-10, 23:20   #7
Mistral
Fluctuat nec mergitur

Mistral sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
Mistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populær
Standard

Sv: Volum pudder for hår

Jeg får verken hekseaktig eller fett hår av Dust It. Tvert i mot ser det gjerne bedre ut på dag 2 (jeg må vaske på dag 3, men det har jeg alltid måttet og Dust It gjør det ikke noe verre). Dere bruker ikke for mye av det, da? Eller er det bare at det passer til mitt hår og ikke deres?

Mistral er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 08:31   #8
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Volumpudder for hår

Det varierer vel, akkurat som med alt annet! Noen er superfornøyde mens andre er supermissfornøyde.. Veldig individuelt hva som passer til hvem.

Gammel 13-09-10, 08:35   #9
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er også fornøyd med dust-it, og enda mer fornøyd med et lignende produkt som heter Chalk-something som jeg kjøpte hos frisøren. Får mer volum til flatt, tynt nordisk hår og synes ikke det blir mer fett av det, tvert i mot.

Gammel 04-10-10, 20:25   #10
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes det fungerer fint, men er påpasselig med å ikke ta i for mye. Gir godt hold og mye volum og passer mitt hår (bob rett over skulderhøyde, nordisk fint hår med mange tynne hårstrå).
Jeg vasker uansett alltid håret grundig to ganger og synes ikke det er vanskelig å få ut pudderet, men har venninner som klager over at de ikke får det ut på flere vasker.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 21:14   #11
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Jeg synes det er vanskelig å dosere riktig, har derfor sluttet å bruke det. Håret ble ellers litt mindre fet av det, ja.

Gammel 05-10-10, 21:16   #12
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trodde jeg var dust-itfrelst, men blir litt sånn "pulverheks" på håret av det.

Gammel 05-10-10, 21:18   #13
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Jeg synes det er vanskelig å dosere riktig, har derfor sluttet å bruke det. Håret ble ellers litt mindre fet av det, ja.

Sett teip over hullene på boksen slik at det bare er 2 eller 3 som er opne. Da blir doseringen lett.

Gammel 05-10-10, 22:45   #14
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

På meg var det noe [insert stygge ord] vanskelig å få ut.
Håret så for det første helt forferdelig ut, og så måtte jeg shamponere 4-5 ganger før jeg følte at det var greit. Skal aldri ha den møkka i håret mitt igjen!

Amen! Og matt og livløst så det ut også.

Gammel 05-10-10, 23:24   #15
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

(bob rett over skulderhøyde, nordisk fint hår med mange tynne hårstrå).

Samme type som meg, både fasong og hårtykkelse..
Men med så mange meninger så kjøper jeg produktet selv og finner ut hvordan det fungerer på mitt (og ikke minst datterens ) hår

Gammel 05-10-10, 23:49   #16
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har lyst, fint hår i bob. Dust it funker som bare juling, jeg greier meg ikke uten.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 08:36   #17
Anita72
endelig ferdig studert

Anita72 sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Sett teip over hullene på boksen slik at det bare er 2 eller 3 som er opne. Da blir doseringen lett.

Smart! Har forøvrig ikke prøvd produktet selv, har nettopp oppdaget sprayvoks og syns det er toppers.

Gammel 06-10-10, 10:07   #18
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anita72, her.

Smart! ...

Funker som et skudd!

Gammel 06-10-10, 10:09   #19
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg prøvde hårpudder i går (Define)! Fikk til kul sveis, men æsj, det ble litt ekkelt hår da.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:08.