|
Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Salt in the rainbow
|
![]() [Hage] Klatreroser fra løkJeg har endelig funnet Den Perfekte Rosen™ til hagen, og den skal plantes fra løk. Den heter Climbing Elfe, og ser slik ut: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: [Hage] Klatreroser fra løkDet kommer nok veldig an på flere ting: lysforhold, næring, vanning, you name it. Men "fra løk"? Hva i alle verden menes med det? Roser er jo ikke løk-planter?
![]() |
#4 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Hage] Klatreroser fra løkSiden de også selger mange løkblomster har de nok bare glemt å fjerne denne fra denne siden. På fimraets engelske nettside er ikke løkomkrets nevnt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: [Hage] Klatreroser fra løkDet kan være at det er for sent å plante barrots-roser i Osloområdet nå på høsten. Tror at jeg hadde ventet til våren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: [Hage] Klatreroser fra løkVi har en klatrerose inntil huset og den vokser himla fort enda jeg har forsøkt å kverke den flere ganger.
![]() |
#9 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: [Hage] Klatreroser fra løkDen rosen var nydelig, kunne tenkt meg en slik! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: [Hage] Klatreroser fra løk
Du skulle nok ha fått rosene mine.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: [Hage] Klatreroser fra løkDet står på sidene deres at rosene er klare for utsending i 2. halvdel av september. Det er jo nå snart?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Har bakt søte kaker
|
Ja, jeg var nok litt slem der.
![]() |
|
|