Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Duo-boots - hva kommer i tillegg?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-10, 15:13   #1
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Duo-boots - hva kommer i tillegg?

Det er vel en del her inne som har handlet hos Duo-boots på nett. Hva må jeg beregnet at kommer i tillegg til prisen som jeg får oppgitt på sidene deres?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 15:17   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Duo-boots - hva kommer i tillegg?

Jeg gjør sånn når jeg handler hos duoboots. Det blir dyrt, men støvlettene er fine og de passer.

Gammel 15-09-10, 15:19   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså; jeg har ikke så mye konstruktivt å komme med angående pris.

MEN - det kan være lurt å kontakte dem før man bestiller. Det er ikke alltid at cm-målet i støvlettene stemmer helt overens med virkeligheten. Jeg tok kontakt en gang med beskjed om hvor store leggene mine var, og så sa de hvilken størrelse jeg burde bestille ... og da passet de perfekt. Når jeg har bestilt riktig antall cm har støvlettene vært for vide. (Jeg har VELDIG tykke legger.)

Gammel 15-09-10, 15:24   #4
Libra

Libra sin avatar

Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Men hva kommer i tillegg når pakken kommer til Norge? Mva, toll, gebyrer her og gebyrer der?

Ellers takk for tipset.

Gammel 15-09-10, 15:32   #5
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Lurer på om jeg betalte nesten 1000,- ekstra nå sist..

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 21:06   #6
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du går hit, velger sko/fottøy. Skriv inn verdien i norske kroner (det kan du finne her om du trenger det). Til sist trykker du på Beregn toll/avgift. Siden sko er tollfritt, blir det bare merverdiavgift.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 21:22   #7
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Du går hit, velger sko/fottøy. Skriv inn verdien i norske kroner (det kan du finne her om du trenger det). Til sist trykker du på Beregn toll/avgift. Siden sko er tollfritt, blir det bare merverdiavgift.

Samt fortollingsgebyr til posten

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 21:27   #8
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg betalte 4-500 kr ekstra.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 22:09   #9
Slettet bruker
Passiv

Standard

Frakt og fortollingsgebyd og moms. Den engelske momsen kan du trekke fra.

Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 15:54   #10
Libra

Libra sin avatar

Standard

Tusen takk for svar.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:25.