Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

California med barn - hjelp!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-07, 22:42   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

California med barn - hjelp!

Jeg har nå i et par dager søkt etter turer til California. Jeg sliter med å finne overnatting til en saklig pris. Vi reiser med en toåring, og det er da et poeng at vi bor et sted som kan avlaste oss litt, altså badebasseng, andre barn etc. Jeg har tittet på noen resorts i San Diego, Santa Barbara og San Fransisco. Herregud for noen priser! 3500 kr per natt blir heavy når vi skal være der i en måned.

Jeg har ikke vært i California tidligere. Så nå trenger jeg rett og slett litt hjelp til å finne frem til en bra sommerferie der borte. Hvis noen kjenner til et ålreit sted å bo, eller har link til et sted som kan hjelpe oss videre så blir jeg kjempeglad!

(Må dog legge til at vi ikke har bestilt flybilletter ennå, så det kan være at vi ombestemmer oss dersom det blir for mye pes. Altså er vi kun på drømmestadiet. Vi hadde egentlig bestilt en chartertur, men vi ble aldri helt fortrolige med å skulle reise til Mallorca, så vi avbestilte den i går. Så nå er det bare å starte planleggingen igjen!)

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:04.