Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Takplafond?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-10, 21:49   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takplafond?

Vi trenger lamper til to steder der det er veldig mørkt i huset vårt. Det ene er innenfor selve yttergangen, foran trappen, men like ved siden av et allrom som er dårlig opplyst og evt vil dra nytte av en lampe her.

Det andre stedet er utenfor soverommene, men dette grenser også til allrommet. Allrommet må med andre ord ha mer lys. Nå henger det bare en pendellampe over spisebordet der, og kjøkkenet er like ved, med åpen løsning og med takspotter.

Vel. Lamper som henger kan ikke henge der. Mannen min er nesten to meter, og tro meg, vi har målt. Han vil skalle i lampene. Vegglamper vil heller ikke være så fint her.

Alternativet, slik jeg ser det, er kun takplafond-lamper. Problemet med dem er at jeg til dags dato aldri har sett noen som er fine.

What to do? Finnes det alternativer? Finnes det fine plafond-lamper? De bør helst være lette å få tak i også...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:28.