|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Stavangerfolk - hjelp!Det er mulig det blir vestlendinger av oss. En del av vurderingen er hvor vi har råd til å bo, men jeg aner jo ikke engang hvor jeg har lyst til å bo. Og alt er jo så dyrt. Hvis jeg lister opp noen ønsker, kan dere fortelle meg hvilke områder som kan være aktuelle, så kan jeg sjekke prisklasser på Finn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Stavangerfolk - hjelp!Jeg anbefaler veldig gjerne Smeaheia. Det er kanskje ikke så landlig, men ellers bør det oppfylle alle kriteriene dine |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Stavangerfolk - hjelp!Tjelta/Ræge, Sola kommune.
![]() |
![]() |
#4 |
Forelska
|
![]() Sv: Stavangerfolk - hjelp!Som Løve70 seier er det mange fine område i Sandnes - Smeaheia og Bogafjell skjer det mykje utbygging av rekkehus i tillegg til det som allereie finst - men det er og meir landlege område i periferien, som t.d. Hana/Vatne-området og lenger ut på austsida.
![]() |
![]() |
#5 |
Tatt på
|
![]() Sv: Stavangerfolk - hjelp!Gausel oppfyller også mange av kravene dine. Jeg er usikker på skolene siden jeg ikke har skolebarn selv, men ellers er det et fint område speisielt rundt Dronningåsen.
![]() |
#6 |
Har diplom
![]() Sv: Stavangerfolk - hjelp!Takk for svar - områdene skal sjekkes ut. Litt usikker på hvor langt vi kan strekke oss med tanke på pris - men sannsynligvis ikke høyere enn 4,5 millioner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
I endring
|
![]() Sv: Stavangerfolk - hjelp!Vil nå slå ett slag for min side av fjorden jeg, hvor du finner alt du søker untatt at du må berekne 1 time til Forus og 50 min til Stavanger. Men husprisene er rimelige, barnehage dekningen er topp, skolen er bra og det er landlig.
![]() |
#8 |
I endring
|
![]() Sv: Stavangerfolk - hjelp!Ellers så er Forsand og flott, med sin billige strøm og gode kommune økonomi så er dette også en flott kommune for ungene å vokse opp i. Blir vel 50 min til Forus her i fra også. Var ikke så mangen hus å velge i for øyeblikket men lå ett da
![]() |
#10 |
Har diplom
![]() Sv: Stavangerfolk - hjelp!Tusen takk for svar alle sammen. 50 minutter til Forus blir litt langt tror jeg, men ellers så det kjempefint ut. Senna - takk for pm |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|