|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Dårlig kjøttdeig lukter, eller?Tok en kjøttdeigpakke opp fra fryseren på ... søndag, tror jeg. På mandag åpna jeg den, men så ble det ikke tid til middag likevel. Siden har den ligget i kjøleskapet. Åpen. Det lukter ingenting av den. Kan jeg bruke den til middagen i dag? Den ble forøvrig lagt i fryseren minst en uke før utgangsdatoen.
![]() |
#2 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dårlig kjøttdeig lukter, eller?Jaaaaa, det er jo bare gått tre dager?
![]() |
#3 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Dårlig kjøttdeig lukter, eller?Ja om den ikke lukter, så ser jeg ingen grunn til at du ikke kan det. Det er jo greit (som alltid når man bruker kjøttdeig) at det blir skikkelig gjennomstekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: Dårlig kjøttdeig lukter, eller?Etter å ha glemt en pakke kjøttdeig oppå fryseren i to uker i sommervarmen, kan jeg bekrefte at ja, den lukter.
![]() |
#5 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Dårlig kjøttdeig lukter, eller?Jeg hadde ikke spist den, siden den har vært åpen siden mandag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Dårlig kjøttdeig lukter, eller?Har ikke sagt det er et problem. Jeg skrev at jeg hadde ikke spist den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dårlig kjøttdeig lukter, eller?Jeg stoler på nesen min og hadde glatt spist den, selv om kjøttdeig vel er det man skal være aller mest forsiktig med. Her i huset brukes alt som ikke lukter eller ser dårlig ut, og vi har aldri – virkelig aldri – mageproblemer noen av oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|