Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvorfor er mat- og måltidskos så innmari viktig?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-10, 11:14   #1
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvorfor er mat- og måltidskos så innmari viktig?

Jeg synes jeg stadig leser hist og her at det er så viktig å koooose seg med mat og måltider. Det skal være lagt med kjærlighet og ekthet, det skal være ro og levende lys; det later til å være veldig viktig for mange. Som en som strengt tatt ikke er noen stor matelsker under jeg meg: Hvorfor er det så viktig? Synes dere som har det sånn at vi som ikke har det sånn skal etterstrebe det? Lider man noen mangler dersom man tenker at mat er mat og la oss spise, bli ferdige og gjøre noe annet?

Jeg er opptatt av helse og sunn kost, og lager i grunn sunn og bra mat om jeg skal si det selv. Da mener jeg først og fremst bra som i solid, helsefrembringende og gjennomtenkt, ikke nødvendigvis noen enorme smaksopplevelser. Jeg klarer imidlertid ikke å opparbeide noen stor entusiasme, jeg tenker at vi skal bli mette og leve sunt, ikke at måltidet i seg selv skal ha noen stor plass i livet.

Hva tenker andre om dette?

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:27.