Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Når man trodde man hadde sett (nesten) alt - jeg lar meg fortsatt sjokkere av folk

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-10, 22:11   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når man trodde man hadde sett (nesten) alt - jeg lar meg fortsatt sjokkere av folk

Observert på E6 idag:

Svensk-registert Volvo, med:
* ei jente på 4-5 i venstre baksete. Hun hadde åpenbart ingen sele på, siden hun satt på knærne elns bak-fram i setet og halveis lå inn i vinduet bak og vinket til meg
* en gutt (eller et lite barn med kort hår) på tja... 2? 3? Som stod på gulvet, så han ble stående mellom forsetene. ÅPENBART at han ikke satt fast, siden han altså stod.
* En dame i høyre baksete, som satt med en liten baby på fanget. Vet ikke om hun/de var sikret, det var vanskelig å se. Damen satt med vinduet 5cm på gløtt og røyket.
* Damen i forsetet på høyre side satt og røyket, uten glippe i vinduet.
* Og fyren som kjørte satt med mobiltelefonen godt på øret, mens han gestikulerte. Med den andre hånda, den høyre. (jepp, den man vanligvis ville hatt på rattet når venstre var på mobilen på øret)

Relativt fort og radig gikk det også.
For en gjeng.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 22:12   #2
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: når man trodde man hadde sett (nesten) alt -jeg lar meg fortsatt sjokkere av folk

Sånn helt seriøst??

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 22:12   #3
m^2

m^2 sin avatar

m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: når man trodde man hadde sett (nesten) alt -jeg lar meg fortsatt sjokkere av folk

Sånn helt, helt seriøst. Det er jo nesten så man skulle tro det var skjult kamera!

Gammel 01-10-10, 22:13   #4
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

sant???

Gammel 01-10-10, 22:13   #5
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg har forøvrig sett flere som sitter i passasjersetet med bittesmå babyer på fanget.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 22:13   #6
Serafin

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Iiik.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 22:14   #7
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når man trodde man hadde sett (nesten) alt -jeg lar meg fortsatt sjokkere av folk

Tror kanskje jeg hadde ringt politiet jeg

Gammel 01-10-10, 22:20   #8
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når man trodde man hadde sett (nesten) alt -jeg lar meg fortsatt sjokkere av folk

Ringte du politiet?

Gammel 01-10-10, 22:23   #9
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde sikkert ringt politiet...

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 22:31   #10
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

sånn bortsett fra mobilen, så skulle man tro du hadde gått deg vill i en tidsmaskin, stilt inn på 70-tallet....

Hjelpe meg, at det er mulig

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 22:31   #11
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Gammel 01-10-10, 22:32   #12
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelpe og trøste!

Gammel 01-10-10, 22:32   #13
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Jeg kjørte i 110 på E6 selv, denne bilen lå rett ved siden av meg, også for den avgårde. Det var ikke så veldig greit å få ringt politiet heller.

Gammel 01-10-10, 22:34   #14
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 08:09   #15
nicomama
Superaktiv

nicomama sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
nicomama er litt kul
Standard

Er det mulig?

Tenker ikke folk i det hele tatt lenger?

nicomama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 08:14   #16
Frøken V
Passiv

Standard

jeg hadde merket meg reg nr. ringt politiet og raportert hvor og i hvilken retning bilen kjørte. Så kunne dem tatt standpunkt til om dem ville ha sendt en patrulje dit. Fult mulig det var noe UP i nærheten også???

Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 08:31   #17
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 08:33   #18
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

det er i slike tilfeller man tar bilnummeret og ringer politiet OG barnevernet.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 09:09   #19
m^2

m^2 sin avatar

Standard

spes siden jeg ikke har handsfree

Gammel 02-10-10, 09:21   #20
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når man trodde man hadde sett (nesten) alt - jeg lar meg fortsatt sjokkere av fol

Det er lurt å notere seg bilnummeret, selv om du ikke ringer politiet med en gang. Sånt er jo helt utrolig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:32.