|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Når man trodde man hadde sett (nesten) alt - jeg lar meg fortsatt sjokkere av folkObservert på E6 idag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: når man trodde man hadde sett (nesten) alt -jeg lar meg fortsatt sjokkere av folkSånn helt seriøst?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når man trodde man hadde sett (nesten) alt -jeg lar meg fortsatt sjokkere av folk
![]() |
#8 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Når man trodde man hadde sett (nesten) alt -jeg lar meg fortsatt sjokkere av folkRingte du politiet?
![]() |
#9 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Når man trodde man hadde sett (nesten) alt -jeg lar meg fortsatt sjokkere av folkJeg hadde sikkert ringt politiet...
![]() |
#10 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Når man trodde man hadde sett (nesten) alt -jeg lar meg fortsatt sjokkere av folksånn bortsett fra mobilen, så skulle man tro du hadde gått deg vill i en tidsmaskin, stilt inn på 70-tallet.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Når man trodde man hadde sett (nesten) alt -jeg lar meg fortsatt sjokkere av folk
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Når man trodde man hadde sett (nesten) alt -jeg lar meg fortsatt sjokkere av folkJeg kjørte i 110 på E6 selv, denne bilen lå rett ved siden av meg, også for den avgårde. Det var ikke så veldig greit å få ringt politiet heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Når man trodde man hadde sett (nesten) alt -jeg lar meg fortsatt sjokkere av folk |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
![]() Sv: Når man trodde man hadde sett (nesten) alt -jeg lar meg fortsatt sjokkere av folkEr det mulig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: Når man trodde man hadde sett (nesten) alt -jeg lar meg fortsatt sjokkere av folkjeg hadde merket meg reg nr. ringt politiet og raportert hvor og i hvilken retning bilen kjørte. Så kunne dem tatt standpunkt til om dem ville ha sendt en patrulje dit. Fult mulig det var noe UP i nærheten også??? |
![]() |
![]() |
#17 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#18 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: når man trodde man hadde sett (nesten) alt -jeg lar meg fortsatt sjokkere av folkdet er i slike tilfeller man tar bilnummeret og ringer politiet OG barnevernet.
![]() |
#20 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Når man trodde man hadde sett (nesten) alt - jeg lar meg fortsatt sjokkere av folDet er lurt å notere seg bilnummeret, selv om du ikke ringer politiet med en gang. Sånt er jo helt utrolig.
![]() |
|
|