![]() |
#1 |
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Styggeste biler - topp 3Hva er deres topp3? Her er mine: |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
geskjeftig
|
![]() Sv: styggeste biler - topp 3Fiat Multipla vinner. Den ga mannen og meg synkron latterkrampe da vi så bilde av den for første gang.
![]() |
#5 |
Superaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: styggeste biler - topp 3[quote=Luftslottet;2464768]Fiat Multipla vinner. Den ga mannen og meg synkron latterkrampe da vi så bilde av den for første gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Styggeste biler - topp 3Toyota Yaris stasjonsvogn har også fremkalt fnising. Gikk de tom for materialer da de skulle bygge stussen på den, eller?
![]() |
#7 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Styggeste biler - topp 3Haha, den Fiaten er virkelig stygg! Husker første gangen vi så den, i Kiel i 1999 tror jeg det må være. Først måpte vi bare og lurte på om noen virkelig ville kjøre rundt i noe sånt, deretter kom latteren.
![]() |
#8 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Styggeste biler - topp 3Fiat Multipla har toppet min liste siden jeg så den for første gang i utlandet for mange år siden - den er så stygg og deformert at jeg ikke har ord!!
![]() |
#10 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Styggeste biler - topp 3Fiat sin kaller jeg bare for stich. Etter Lilo og Stich filmen. Synes den ligner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Styggeste biler - topp 3Fiat'en i første innlegg er bare SÅ stygg. VIanne Rocher påpekte at det ser ut som en bil som føder en bil og en bedre beskrivelse finnes ikke - stygg sak, stygg sak.
![]() |
#12 |
Forelska
|
![]() Sv: Styggeste biler - topp 3"Fiat Ugly" kalla eg Multipla då den kom - men synst eigentleg den er så stygg at den er stilig.
![]() |
![]() |
#15 |
Superaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Styggeste biler - topp 3Hva med denne? Pontiac Aztec. Ellers synes jeg Scorpi er grusom. Stygg både foran og bak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Styggeste biler - topp 3
![]() |
#17 |
Peppy!
|
![]() Sv: Styggeste biler - topp 3
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Styggeste biler - topp 3Citroen CX 2500 GTI Familiale
![]() |
#20 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Styggeste biler - topp 3Bilprodusenten SsangYoung har forøvrig ingen fine biler ...
![]() |
|
|