|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Britiske og amerikanske barn har det verst (Spiegel)http://www.spiegel.de/international/...466443,00.html
![]() |
#3 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Britiske og amerikanske barn har det verst (Spiegel)Ja, jeg er glad for at barna mine vokser opp i Norge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Britiske og amerikanske barn har det verst (Spiegel)Såvidt jeg kan se er du i feil fora.
![]() |
#7 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Britiske og amerikanske barn har det verst (Spiegel)
Nei.
![]() |
#11 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Britiske og amerikanske barn har det verst (Spiegel)Jeg mener ikke å spikke, men jeg forstod ikke den siste setningen?
![]() |
#12 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Britiske og amerikanske barn har det verst (Spiegel)Bytt ut barn med under, så blir det korrekt. Sånn går det når man tenker flere setninger samtidig.
![]() |
#13 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Britiske og amerikanske barn har det verst (Spiegel)Det kan også godt hende at Norge ikke er med. Vi blir jo som oftest ikke regnet med som en del av "Europa", så....
![]() |
#14 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Britiske og amerikanske barn har det verst (Spiegel)Hehe, det tviler jeg på.
![]() |
#15 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Britiske og amerikanske barn har det verst (Spiegel)I Aftenposten i dag stod det en liten notis om at Norge var i bunnsjiktet i undersøkelsen.
![]() |
#17 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Britiske og amerikanske barn har det verst (Spiegel)Listen; http://www.unicef.org/media/files/Ch...ertyReport.pdf
![]() |
#18 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Britiske og amerikanske barn har det verst (Spiegel)Uff ja, ville ikke latt mine barn vokse opp i hverken England eller USA. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Britiske og amerikanske barn har det verst (Spiegel)Vi er norske og bor i Sverige. Det må vel være en god kombinasjon... |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Britiske og amerikanske barn har det verst (Spiegel)Nederland nummer 1? Stemmer det? Det var jo litt morsomt da. Et land der babyer blir satt i barnehagen 9 timer per dag fra de er veldig små, det er 10-12 barn per voksen, de spiser søstaker til frokost hver dag osv Generalisering of course og ikke et dårlig ord om Nederland fra min side men har en veninne som bor der, og etter norske forhold så mener jo mange at hun nærmest utsetter barnet sitt for overgrep. Må tipse henne om denne rapporten hun kan slå i bordet med da |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|