|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kan dere anbefale meg kokebøker for barn?Jeg elsker å lage mat og vil få min eldste i gang med det også. Hun synes det er helt greit, men har dessverre ikke arvet moras iver, til tross for at jeg har hatt henne med på utallige middags- og kakebakeøkter. Min yngste derimot, er helt ellevill etter å lage mat og blir nok kanskje litt mer lik mora. Så han er med på ALT, men eldste trenger litt mer inspirasjon.
![]() |
#2 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Kan dere anbefale meg kokebøker for barn?Jeg har akkurat fått denne i hus: http://www.haugenbok.no/resverk.cfm?...r=1&cid=207910 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan dere anbefale meg kokebøker for barn?Den så jo veldig bra ut, og hadde en overkommelig pris også. Tusen takk!
![]() |
#4 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan dere anbefale meg kokebøker for barn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Off the map.
|
![]() Sv: Kan dere anbefale meg kokebøker for barn?Oi, disse tror jeg vi må ha. Den Schakendas bakeskole da - jeg ante ikke at den fantes. Den bare MÅ vi ha!
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan dere anbefale meg kokebøker for barn?Det har i en lang periode så og si ikke vært kokebøker for barn på markedet, mesteparten av det gamle har gått ut og lite nytt har blitt utgitt. Vet at Hurra forlag akkurat har kommet ut med nye, men vet ikke om de er noe gode: http://www.hurra.no/html/barnas_kokeboker.html |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|