|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Whatever, never mind
|
![]() Galskap å kjøpe hus med meget stort behov for oppussing?Vi har sett et hus vi har veldig lyst på, men det er gammelt så mye må repareres og oppgraderes. Taksten var deprimerende lesing. Det er fukt og råte hist og her, vinduer, kledning og tak må skiftes, bad må pusses opp, ny drenering osv. Det eneste som er ok og bare vil trenge ny inndredning/maling/gulv er stue, soverom og kjøkken. Til tross for alt dette er taksten høy. Mye høyere enn jeg synes huset i dagens tilstand er verdt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Galskap å kjøpe hus med meget stort behov for oppussing?Been there, done some of that. Fortsatt ikke ferdig, åtte år senere, og vi kommer vel neppe til å bli ferdige noen gang, for det er alltid noe nytt som burde vært gjort. Hadde jeg skulle gjort om igjen hadde vi kjøpt noe mye nyere.
![]() |
#3 |
Trøtt
|
![]() Sv: Galskap å kjøpe hus med meget stort behov for oppussing?Har dere råd til å sette ut hele jobben og gjøre den med en gang? Ja, slå til. Hvis ikke: det hadde ikke jeg gjort, men nå passer det ikke meg å bo på en byggeplass selv ikke for korte perioder.
![]() |
|
|