Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinnoff! Hvordan få opp temperaturen på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-10, 11:17   #1
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Spinnoff! Hvordan få opp temperaturen på FP?

1. Det obvious, få inn et troll.
2. Se OsloGirls på vgtv, forsvar dem deretter med nebb og klør på FP. (Seriøst, har dere sett dem?)
3. Unnlat å rette alle skrivefeilene på iphonen. (Erfaringsmessig kan det oppstå uheldige misforståelser av at et bittelite ord blir byttet ut:BTDT
4. Fortsett debatten om alminnelige brukere og all slags pakk. Seriøst, dere har gått i høstens dvale alle sammen. For noen mnd siden hadde det blitt gråt og tenners gnissel av den der.

Såh, hva venter dere på? (les; kan noen redde meg fra denne høstdvalen sporenstreks, klarer så vidt dra meg gjennom dagen.)

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 11:19   #2
Left
Passiv

Standard

Sv: Spinnoff! Hvordan få opp temperaturen på FP?

Nei, det er ikke de helt store diskusjonene om dagen. :bidrarhellerikke:

Litt nærmere jul sikkert.

Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 11:28   #3
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hva faen! Kaller du MEG pakk????
Bare harv løs på meg, så skal vi se det blir liv her inne ja!

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 11:35   #4
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Nei, det er ikke de helt store diskusjonene om dagen. :bidrarhellerikke:

Litt nærmere jul sikkert.

Litt nærmere jul er flok litt mer stressa og hakker litt mer løs på hverandre. Og akkurat her inne er det en bra ting.

Gammel 06-10-10, 11:38   #5
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Er det daft her inne? Har ikke merket det en gang jeg.

Gammel 06-10-10, 11:39   #6
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Slutte å syte og heller bidra selv.

Gammel 06-10-10, 11:40   #7
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Slutte å syte og heller bidra selv.

Gammel 06-10-10, 11:42   #8
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes en håndfull brukere her inne kunne gå sammen om å bytte nick og avatar i nattens mulm og mørke, skrive rare ting de ikke pleide, og så kunne man se hvor lang tid det tok før de andre oppdaget det.

Jeg gleder meg til Knertens juletråd. Vi skal egentlig feire med svigers i år nemlig.

Gammel 06-10-10, 11:45   #9
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Jeg gleder meg til Knertens juletråd. Vi skal egentlig feire med svigers i år nemlig.

Send dem til meg. De kan joine mine. Jeg venter bare på spørsmål om svogers samboers foreldre kan komme til oss i år som i forfjor....

Gammel 06-10-10, 11:50   #10
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Kom dere av telefonene deres og finn fram laptopene slik at dere kan delta i diskusjoner uten å bli slitne av å taste på så små knapper!

Gammel 06-10-10, 11:56   #11
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Kan ikke noen av dere se på OsloGirls og le av dem sammen med meg? retty-please-with-sugar-on:

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 12:02   #12
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Nå måtte jeg google OsloGirls, og jeg finner verken ord eller smileys her...

Gammel 06-10-10, 12:03   #13
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Standard

Ok, hva er OsloGirls?

Gammel 06-10-10, 12:11   #14
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Ok, hva er OsloGirls?

Det er skikkelig bra tv på VG.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 12:12   #15
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Standard

Herre min. Jeg er målløs. Det skjer svært sjelden.

Gammel 06-10-10, 12:12   #16
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Kan ikke noen av dere se på OsloGirls og le av dem sammen med meg? retty-please-with-sugar-on:

Jeg har sett alle episodene.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 12:12   #17
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Næsj, det er stille før stormen. Det er bare å justere foliehatten og stramme livvestene. I alle forumsykluser er det en periode for alt er peace & love, så blir litt kjedelig, før det skjer ett eller annet klin kokos og temperaturen er kjempehøy og det nærmest gløder. Noen forlater åstedet og slamrer med døren, folk sitter gapende igjen og i lang tid kommer det stadig noen og spør om hva som skjedde, tråder kreves stengt og åpnet om hverandre, og så er det en honeymoonperiode. alle er glad for at trollet sprakk eller at bråkebøtta gikk sin vei og så blir det kjedelig osv....

:8 år på forum:

Gammel 06-10-10, 12:14   #18
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg må være litt uttafor (aha! det er DERFOR det er labert her ja ... ), for jeg har visst ikke helt fått med meg at det er mindre aktivitet og pakkfritt her inne ... Eller, jeg har kanskje registrert det, men ikke innsett det. Hmmm ...

Gammel 06-10-10, 12:16   #19
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Næsj, det er stille før stormen. Det er bare å justere foliehatten og stramme livvestene. I alle forumsykluser er det en periode for alt er peace & love, så blir litt kjedelig, før det skjer ett eller annet klin kokos og temperaturen er kjempehøy og det nærmest gløder. Noen forlater åstedet og slamrer med døren, folk sitter gapende igjen og i lang tid kommer det stadig noen og spør om hva som skjedde, tråder kreves stengt og åpnet om hverandre, og så er det en honeymoonperiode. alle er glad for at trollet sprakk eller at bråkebøtta gikk sin vei og så blir det kjedelig osv....

:8 år på forum:

Bare 8 år på forum Mim Nybegynner 13 år her

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 12:16   #20
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Jeg gleder meg til knertens årlige juleselskap.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:11.