|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
© All rights reserved
|
![]() [agenten spriter opp FP] Spiser du halvfabrikat?Lager du all mat fra bunnen? Eller finnes det en Toro-gryte i skuffen? Hva med tacosaus, pizzafyll, woksaus? Sist redigert av 007 : 07-10-10 kl 08:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: [agenten spriter opp FP]Spiser du halvfabrikat?Man kan si litt metaforisk at jeg lager mat fra Toro-bunnen av.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [agenten spriter opp FP]Spiser du halvfabrikat?Tilstår min synd her ja.
![]() |
#6 |
ctrl+z
|
![]() Sv: [agenten spriter opp FP]Spiser du halvfabrikat?Jeg bruker helst ikke halvfabrikat, mannen er mer liberal på det punktet. Tacosaus spiser mannen, ellers lager vi sauser og slikt selv. Jeg synes det smaker bedre - og ikke minst kan jeg da vite hva det inneholder.
![]() |
#7 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: [agenten spriter opp FP]Spiser du halvfabrikat?Halvfabrikata is my middle name.
![]() |
#8 |
nju nja njo
|
![]() Sv: [agenten spriter opp FP]Spiser du halvfabrikat?Det blir en toro-saus i ny og ne, men stort sett synes vi maten blir mye bedre når den lages fra bunnen av og prøver å ta oss tid til det.
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: [agenten spriter opp FP]Spiser du halvfabrikat?Ungene elsker Toro tomatsuppe, så det går det en del av her. Ellers slumper man til med en Torosaus i ny og ne, men jeg foretrekker å lage dem fra bunnen av. |
![]() |
![]() |
#10 |
Borte
|
![]() Sv: [agenten spriter opp FP]Spiser du halvfabrikat?Ikke hver dag.
![]() |
#11 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: [agenten spriter opp FP]Spiser du halvfabrikat?Jeg kan ikke fordra å lage mat, så ja, vi har skuffene fulle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: [agenten spriter opp FP]Spiser du halvfabrikat?Jeg bor jo sammen med "herr halvfabrikata" i form av at han liker smaken på f.eks mexicansk gryte så godt - men jeg prøver å få lagd endel fra bunnen - men intensjon om å lage enda mer. Nå lager jeg iallefall gryteretter og pastasauser og pizzasauser på egen hånd. - Ja, og saus da...
![]() |
#14 |
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [agenten spriter opp FP]Spiser du halvfabrikat?Jeg er også godvenn med Toro.
![]() |
#15 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: [agenten spriter opp FP]Spiser du halvfabrikat?Jeg blir sjelden pizzafull. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [agenten spriter opp FP]Spiser du halvfabrikat?Vi bruker av og til halvfabrikata ja - sånn blir det i en travel hverdag her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: [agenten spriter opp FP]Spiser du halvfabrikat?Ja. Lasagne, alle sausæ unntatt kvit, alt til taco, tikka masala, bolognese frå Barilla, dei aller fleste supper og til og med pannekaker/vafler... Når det er sagt, ingenting er bedre enn skikkelig mat.
![]() |
![]() |
#18 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [agenten spriter opp FP]Spiser du halvfabrikat?Har ofte lettvinte løsninger her i huset ja. Det er stort sett mannen som lager middag på hverdagene. Prøver å bruke mer tid på mat i helgene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Epikur
|
![]() Sv: [agenten spriter opp FP]Spiser du halvfabrikat?Siden jeg er ganske mye dårlig for tiden, så ble det forleden svelget en middels kamel mothårs og noen Toro-gryter ble innkjøpt.
![]() |
#20 |
frakoblet
|
![]() Sv: [agenten spriter opp FP]Spiser du halvfabrikat?Jeg har hverken torogryter, pyzzafyll eller woksaus i skapene mine, men det hender at vi kjøper tacosaus. Jeg liker ikke tanken på hva halvfabrikataprodukter tilfører meg og barna mine av drittstoffer, så jeg ligger stort sett unna sånt.
![]() |
|
|