|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
© All rights reserved
|
![]() [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Jeg elsker IKEA. Jeg kunne tilbragt dager der og jeg får stadig nye idéer. Der meste av hjemmet mitt er fra IKEA, og jeg har alle katalogene fra 2005 og frem til i dag. Jeg kan vandre rundt på IKEA i timesvis, hverdag som lørdag, med eller uten barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: [agenten spriter opp FP]IKEA - elsk eller hat?Ikea er kjempebra. Jeg har sofa derfra, og den har jeg et kjærlighetsforhold til. Vurderer å ta den med ned på politistasjonen, trykke oss inn i en fotoboks, og bære passbildet med meg i lommeboka.
![]() |
#4 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: [agenten spriter opp FP]IKEA - elsk eller hat?
Hvilken sofa er det?
![]() |
#6 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?IKEA er OK. Jeg foretrakk IKEA før de kom til Trondheim. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [agenten spriter opp FP]IKEA - elsk eller hat?Mye fint og nyttig på IKEA. Dumt vi må kjøre så langt for å komme dit.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Akkurat som jeg skulle sagt det selv. Vi har derfor litt fra IKEA, men ikke så veldig mye. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: [agenten spriter opp FP]IKEA - elsk eller hat?Er det ingen som synes det er umoralsk å handle av en nazist? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
© All rights reserved
|
Nei. Jeg gir bæng i politisk ståsted så lenge jeg liker varene. Jeg spør heller ikke den lokale kjøpmannen om han stemmer Sv eller FrP. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: [agenten spriter opp FP]IKEA - elsk eller hat?Jeg elsker IKEA
![]() |
#20 |
ctrl+z
|
![]() Sv: [agenten spriter opp FP]IKEA - elsk eller hat?Jeg er ikke ofte på Ikea, men liker å dumpe innom iblant. Vi har endel møbler derfra, men det er langtfra alt som passer inn her. Vi liker mer gammeldags stil, men bruker mye av oppbevaringsløsningene.
Er det veldig vanlig å boikotte Ikea, synes du? For meg var det helt ny info at han er nazist, for eksempel. Men jeg sier som Agenten, det er ikke ofte jeg spør bedriftseiere ut om deres politiske ståsted før jeg benytter meg av tjenestene.
![]() |
|
|