Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

[agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-10, 01:05   #1
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

[agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?

Jeg elsker IKEA. Jeg kunne tilbragt dager der og jeg får stadig nye idéer. Der meste av hjemmet mitt er fra IKEA, og jeg har alle katalogene fra 2005 og frem til i dag. Jeg kan vandre rundt på IKEA i timesvis, hverdag som lørdag, med eller uten barn.

Du da?

(Lurer du på hvorfor agenten har startet denne tråden? Les:http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=101685)

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 01:10   #2
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP]IKEA - elsk eller hat?

Ikea

Jeg bor i et ikea-hjem. *tilstår*.

Gammel 07-10-10, 08:20   #3
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikea er kjempebra. Jeg har sofa derfra, og den har jeg et kjærlighetsforhold til. Vurderer å ta den med ned på politistasjonen, trykke oss inn i en fotoboks, og bære passbildet med meg i lommeboka.

Ikea har veldig mye bra, veldig mye kvalitet, men man må gjerne betale litt for det. Kjøper man en lampe til 69,90 får man gjerne det. En lampe til 69,90.

Gammel 07-10-10, 10:56   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Ikea er kjempebra. Jeg har sofa derfra, og den har jeg et kjærlighetsforhold til.

Hvilken sofa er det?
Vi er på sofautkikk.

Jeg hverken elsker eller hater IKEA i grunn.
Vi har litt møbler derfra, men ikke mye. Men jeg synes det er veldig ok å gå der i grunn, og det er lett å få inspirasjon.
Det er også greit å hive i barna mat der.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 14:19   #5
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Hvilken sofa er det?
Vi er på sofautkikk.

Den har gått ut av produksjon. Dessverre.

Gammel 07-10-10, 15:15   #6
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?

IKEA er OK. Jeg foretrakk IKEA før de kom til Trondheim.

Det er andre bedrifter som jeg er langt mere skeptisk til sin Nazi bakgrunn. Jeg kjører til og med Golf. Det er vel ikke akkurat en plettfri historie for de tyske bilmerkene.

Jeg har vokst opp med barnebarna til han som under krigen overtok min bestefars agentur når han var på Fallstad og Grini. Det er da ikke ungenes feil.

Morfar selv var den første som tillga de i slekten som var på feil side. Det som jeg merker meg er at de som selv satt på gjerdet hadde tyngere for å tilgi enn de aktive.

IKEA fremstår nå temmelig flerkulturell for meg.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 01:25   #7
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har ikke noe i mot møblene fra IKEA. Jeg bare misliker intenst å tilbringe tid der.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 01:29   #8
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Mye fint og nyttig på IKEA. Dumt vi må kjøre så langt for å komme dit.
Måtte jeg velge mellom elsk og hat ble det elsk.

Gammel 07-10-10, 07:30   #9
Sissel
Bør lage seg en tittel selv

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Jeg har ikke noe i mot møblene fra IKEA. Jeg bare misliker intenst å tilbringe tid der.

Akkurat som jeg skulle sagt det selv. Vi har derfor litt fra IKEA, men ikke så veldig mye.

Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 18:09   #10
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 01:33   #11
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Er det ingen som synes det er umoralsk å handle av en nazist?

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 01:41   #12
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Nei. Jeg gir bæng i politisk ståsted så lenge jeg liker varene. Jeg spør heller ikke den lokale kjøpmannen om han stemmer Sv eller FrP.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 01:45   #13
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Nei. Jeg gir bæng i politisk ståsted så lenge jeg liker varene. Jeg spør heller ikke den lokale kjøpmannen om han stemmer Sv eller FrP.

Deg om det.

Gammel 07-10-10, 08:21   #14
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Nei.

Gammel 07-10-10, 08:30   #15
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Jeg elsker IKEA

Masse møbler fra IKEA her, særlig på barnerommene.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 14:27   #16
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Ikke mer umoralsk enn å kjøre bil på E6...

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 14:29   #17
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Ikke mer umoralsk enn å kjøre bil på E6...

Jeg handler alt på IKEA.

Gammel 07-10-10, 14:31   #18
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg handler alt på IKEA.

Jeg prøver bare å sprite opp stemningen på FP, jeg.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 14:55   #19
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Jeg prøver bare å sprite opp stemningen på FP, jeg.

Ah.

Gammel 07-10-10, 05:41   #20
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke ofte på Ikea, men liker å dumpe innom iblant. Vi har endel møbler derfra, men det er langtfra alt som passer inn her. Vi liker mer gammeldags stil, men bruker mye av oppbevaringsløsningene.

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk

Deg om det.

Er det veldig vanlig å boikotte Ikea, synes du? For meg var det helt ny info at han er nazist, for eksempel. Men jeg sier som Agenten, det er ikke ofte jeg spør bedriftseiere ut om deres politiske ståsted før jeg benytter meg av tjenestene.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:48.