|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
tøff som havregrøt
Medlem siden: May 2010
Hvor: oppi nord
![]() ![]() |
![]() Hjelp: Sjokoladekaka ble flat i midten...hva har jeg gjort galt?
![]() |
#2 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hjelp: Sjokoladekaka ble flat i midtenLager du kakedeigen med mikser, så kan det være at du blander for hard og for mye. Det er nemlig ikke bra for kakerører.
![]() |
#3 |
Live and let live
|
![]() Sv: Hjelp: Sjokoladekaka ble flat i midten
Smart!
![]() |
#4 |
tøff som havregrøt
Medlem siden: May 2010
Hvor: oppi nord
![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp: Sjokoladekaka ble flat i midten
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hjelp: Sjokoladekaka ble flat i midtenDu kan jo fylle ringen med iskrem f.eks. Sjokoladekake og iskrem. Nam! Bær er også godt, eller kjeks rett og slett. Bruke den som ei slags skål.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp: Sjokoladekaka ble flat i midtenEg lagar alltid eggedosis med mikser og så blandar eg inn dei andre ingrediensane forsiktig for hand etterpå. Bruker sikt for å unngå klumpar. Då går det så fint atte! I alle fall med den oppskrifta eg brukar. Har funne ei oppskrift som gir veldig bra resultat og tør rett og slett ikkje prøve noko anna i frykt for at det skal bli mislykka
![]() |
#8 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hjelp: Sjokoladekaka ble flat i midtenJeg er forøvrig ingen superbaker jeg altså - men min mor, husmoren sitter mentalt sett på skuldra mi og tutrer når jeg baker.
![]() |
|
|