Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Avbefaling - Olof Ericson, Arvika

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-10, 12:53   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

Avbefaling - Olof Ericson, Arvika

Jeg vil på det sterkeste avbefale Olof Ericson, Audi/VW-verksted i Arvika.

Jeg hadde min bil der på service onsdag denne uken, altså for to dager siden. Stor service, skift og fiks alt dere finner.

I dag - halvannet døgn ca senere hadde jeg bilen på EU-kontroll. Gikk den gjennom? Nei. Den må ha nye bremseklosser og skiver bak. Fire laken, takk.

Det er ikke verkstedet som har EU-kontrollen som har feil - jeg var klar over at skivene var slitne og ba spesielt om at OE skulle sjekke om de virkelig var gode nok til en runde til.

Så jeg avbefaler dermed dette verkstedet.

Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 16:29   #2
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Avbefaling - Olof Ericson, Arvika

Uff da,vi kjenner flere som har brukt dette verkstedet og har vært veldig fornøyd.Så det var synd.

Gammel 08-10-10, 16:31   #3
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har brukt dem, og er fornøyd. Men nå er det ennå billigere i Norge, så da blir det vel ikke flere ganger.

http://www.foreldreportalen.no/forum...1&postcount=30

Gammel 08-10-10, 18:40   #4
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg bruker mannen,han er billigst.

Gammel 08-10-10, 22:21   #5
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

På en måte høres det jo merkelig ut hvis de ikke ville ha noe mer jobb....

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:51.