|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Litt nysgjerrig, ang. facebook-statusHva er det med dette at alle skriver: i gangen, på skohylla, på kjøkkenet osv.? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Litt nysgjerrig, ang. facebook-statusDet handler visst om hvor man helst setter fra seg veska. Orker ikke bli med på slikt.. :kjedelig:
![]() |
#5 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Litt nysgjerrig, ang. facebook-statusJeg likte denne:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Litt nysgjerrig, ang. facebook-statusEr det det som er greia. Kjeeeempemorsomt.
![]() |
#8 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Litt nysgjerrig, ang. facebook-statusAh... så teit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Står på egne ben
![]() Sv: Litt nysgjerrig, ang. facebook-statusDet er i forbindelse med brystkreft aksjonen nå i oktober tydeligvis. Fikk denne på melding på FB. Jeg sender konsekvent ikke kjedegreier videre på melding. Hvor du har veska har ikke akkurat så mye med brystkreft aksjonen å gjøre i det hele tatt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Litt nysgjerrig, ang. facebook-statusDet er veska ja og jeg tippet det før mailen kom. Det har faktisk vært veske en gang tidligere også. Hva dette har med brystkreft å gjøre fatter ikke jeg. :kjip:
![]() |
#12 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Litt nysgjerrig, ang. facebook-statusHm...Hva sier det egentlig om meg (eller vennene mine) at jeg aldri får disse meldingene på mail/fb-melding. 50 % av mine kvinnelige venner har dette som statusoppdatering for tiden, men ingen videresender til meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Litt nysgjerrig, ang. facebook-statusAkkurat det samme satt jeg og reflekterte over, rine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Litt nysgjerrig, ang. facebook-status
Enig. Rosa sløyfe-aksjonen er finfin; å sette fokus på brystkreft er bra, men dette er bare fjollete. Jeg har flere på min venneliste som er med på denne, men jeg overser det meste av sånne kjedegreier så godt jeg kan.
![]() |
![]() |
#15 |
weird
Jeg synes den bare virket surmaget, jeg.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bra sagt! La nå folk skrive hva de vil i statusfeltet sitt, I don't care. For alt jeg vet kan det hende folk river seg i håret av det jeg skriver i mitt statusfelt, forhåpentligvis er det noen som liker å lese det jeg skriver likevel.
![]() |
#17 |
Mother of Dragons
|
Tja, folk skriver nå i statusfeltet sitt ting de ønsker å få ut, de har jo gjort en aktiv handling for å dele noe med verden, og man må da bare regne med at folk reagerer på det man skriver.
![]() |
#18 |
weird
![]() Sv: Litt nysgjerrig, ang. facebook-statusVel. Slik jeg ser det handler Facebook mye om kommunikasjon. Og jeg vet ikke hvordan det er med andre, men jeg har ikke for vane å sitte og "gi terningkast" når folk ønsker å fortelle meg noe i RL. Det blir litt av det samme på FB, synes jeg. Man samtaler. Eller... noen prøver å gjøre det mens jeg får inntrykk av at andre tror de er dommere på en Idol-audition som skal bedømme tema, fremføring osv. En litt misforstått måte å kommunisere på, i mine øyne.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Litt nysgjerrig, ang. facebook-statusJeg for min del bryr meg fint lite om hva andre skriver på sine statusfelt, jeg kan jo bare la være å lese. Poenget med nettopp dette er at det er en kjede-greie og det synes jeg er kjede-lig og uoriginalt. Støtter man brystkreftaksjonen kan man jo bare skrive det, eller like siden. Jeg fikk denne kjedemailen og det ble fremstilt som at alle skulle bli nysgjerrige og at det var en kjempehemmelighet. Jeg måtte himle en stund.
![]() |
#20 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Litt nysgjerrig, ang. facebook-statussyns dette er gøy jeg.. humrer litt når jeg leser slike og andre vittige statuser.. liker mindre slike sure bitre statuser som den over her..
![]() |
|
|