|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hvite eller stålfargede hvitevarer til hvitt kjøkken?Jeg flytter inn i ny leilighet med nytt kjøkken med hvite fronter, hvite fliser, hvite vegger og parkett på gulvet. Hvilken farge skal jeg ha på komfyr og kjøleskap?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvite eller stålfargede hvitevarer til hvitt kjøkken?Vi har stål og er veldig nøgde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvite eller stålfargede hvitevarer til hvitt kjøkken?Stål er bra, men det blir innmari raskt fingermerker på endel av dem. (ikke alle, kommer an på om det er stål eller "stål-look" vil jeg tro)
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvite eller stålfargede hvitevarer til hvitt kjøkken?Aluminium altså? :noterer: |
![]() |
![]() |
#12 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvite eller stålfargede hvitevarer til hvitt kjøkken?Jeg har børstet stål mellom benker og skap og hater det - den minste lille dråpe vises kjempegodt - og tørker man over med en fuktig klut, må man pusse over med en tørr en etterpå slik at det blir blankt.
![]() |
#13 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvite eller stålfargede hvitevarer til hvitt kjøkken?Vi har alu på kjøleskapet og stål på komfyren. Det er lettere å holde rent kjøleskapet, ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvite eller stålfargede hvitevarer til hvitt kjøkken?Sort! Se prikk, forresten. |
![]() |
![]() |
#15 |
Livsnyter
|
![]() Sv: Hvite eller stålfargede hvitevarer til hvitt kjøkken?Stål, uten tvil. Jeg ville ikke ha gått for alu, det ser så mye mer plastikk ut enn stål. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hvite eller stålfargede hvitevarer til hvitt kjøkken?Hvitt. Hvitt. Hvitt.
![]() |
#17 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hvite eller stålfargede hvitevarer til hvitt kjøkken?Stål!
![]() |
#18 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvite eller stålfargede hvitevarer til hvitt kjøkken?Fortsatt sort. Men om du på liv og død ikke vil ha det - hvitt. Ikke stål. Det er bare ikke moderne mer altså. |
![]() |
![]() |
|
|