|
Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
villende
|
![]() Jeg tror jeg har lyst på en kupévarmerHvor får man tak i kupévarmer? Koster det skjorta og er det noe som kan monteres selv, eller bør man innom et verksted for å få det fikset? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Jeg tror jeg har lyst på en kupévarmerMener jeg så det på Clas Ohlsson i helga. Tror ikke nødvendigvis det er dyrt, men det må være en kontakt inne i bilen i kupéen. Kanskje det ikke er standard på alle bilder, jeg aner ikke.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg tror jeg har lyst på en kupévarmerDefa-pakke med kupevarmer + motorvarmer er vel 3500-4000 kr + montering. Har sett det noe lavere også på tilbud. Skal du først få montert dette kan det være greit med motorvarmer også, så sparer du drivstoff og er litt snillere med motoren. Du vil da også ha raskere varm luft i bilen fra varmeapp. i tillegg til at kupe er varm i utgangspunktet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg tror jeg har lyst på en kupévarmerVi har Defa med motorvarmer og kupevarmer. bilen starter greit mange minusgrader, og det er deilig å sette seg inn i en bil som er mindre kald.
![]() |
![]() |
|
|