|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Me Too dresser?Er det noen som har hørt om Me Too som merke ? det skall visst nok være dansk. Var på babybutikken i går og der hadde de det. De mente at det skall være like bra som reima, noe de også solgte der. Forskjellen var vel prisen denne kostet kun 749. Så noen som vet?? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Me Too dresser?Jeg har aldri hatt Me too dress, men masse vanlige inneklær og jakker både har vi og har vi hatt.
|
|
|
#4 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Me Too dresser?Minsten min har MeeToo dress han brukte i fjor vinter og han bruker den også nå. Den er super. Han har aldri blitt våt gjennom i sin dress. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Erfaren
Sv: Me Too dresser?sånn da har jeg kjøpt dressen. Den har 8000mm vannsøyle så jeg er spent. Håper den blir bra. Kostet 749 så spennende om den faktisk er like bra som reima sin. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Me Too dresser?Har ikke sett at de har ytterdresser jeg, brukte mye av innetøyet da minsten var liten og var veldig fornøyd med det. Har du bilde?
|
|
|
|
#7 |
|
Erfaren
Sv: Me Too dresser?http://www.metoo.dk/Pige-380.aspx?Pr...INIGIRLOVERTOJ |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Me Too dresser?Den var fin. Jeg har masse Me Too-klær etter storebror. Han brukte de kjempemasse og det gjør lillebror også. De er iallefall av god kvalitet - hva farge og holdbarhet angår.
|
|
|
#9 |
|
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Me Too dresser?Jeg hadde en Me Too dress til minstemann da han var litt mindre. Beste dressen vi har hatt. Ever.
|
|
|
#10 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Me Too dresser?Me Too har veldig mye fint. Hadde en dress i str. 80 jeg brukte en gang til mellomsøster, så jeg har kanskje ikke det helt store erfaringsgrunnlaget akkurat der, men klærne er jevnt over veldig gode.
|
![]() |
|
|