|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Whatever, never mind
|
Reimatecdress- babyutgave eller ikke til 3-åring?Dere som har 3-åringer i Reimatecdresser; Bruker de babyutgaven med isolasjon i rumpa eller den utgaven for større barn (med strikk i livet)? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reimatecdress- babyutgave eller ikke til 3-åring?Jeg hadde babyutgaven til min 3-åring i fjor. Han sitter så mye på bakken hele tiden fortsatt at det er deilig å ha den ekstra isolasjon i rompa. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Reimatecdress- babyutgave eller ikke til 3-åring?Du kunne ikke være åpen for å vurdere "separat isolasjon i baken" altså type ull... i min barndom kalte vi det mammelukke, jeg bruker ullbuksene som er "ulltruser" jeg har strikket til guttungen. Da får man bevegelsesfriheten babymodellen ikke har, men isolasjon likevel?
|
|
|
#5 |
|
Sv: Reimatecdress- babyutgave eller ikke til 3-åring?Jepp, jeg bruker akkurat nettopp ullbuksene til formsydde som ekstra varme i baken på guttungen
|
|
|
#6 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Reimatecdress- babyutgave eller ikke til 3-åring?Jeg ville valgt den med strikk i livet og heller pakka inn stussen fra innsiden. Man får kjøpt ullmamelukker/ulltruser i forskjellige varianter, om man ikke evner å strikke selv (
|
|
|
#8 |
|
Sv: Reimatecdress- babyutgave eller ikke til 3-åring?Det blir finfint
|
|
|
#9 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Reimatecdress- babyutgave eller ikke til 3-åring?Jeg liker babymodellen best, så vi bruke den så lenge det lot seg gjøre. Jeg vet at poden hadde foretrukket det fremfor ekstra polstring i innertøyet. Mer å ta på seg.
|
|
|
|
#10 |
|
Øyboer
Sv: Reimatecdress- babyutgave eller ikke til 3-åring?Hva med den nye utgaven som de solgte på Obs nettopp? |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Øyboer
Sv: Reimatecdress- babyutgave eller ikke til 3-åring?Den var billigere. Men det er få obs butikker som har noe igjen. den kostet vel 899 på tilbud og 999 til fastpris. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reimatecdress- babyutgave eller ikke til 3-åring?Vi har valgt modellen med strikk i livet til treåringen denne vinteren. |
|
|
|
![]() |
|
|