|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() |
![]() Tror jeg går for denne tapeten over kjøkkenbenken, jeg ...Hva tror dere? Med herdet glass over? Sist redigert av bulle : 15-10-10 kl 15:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Superduperaktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Tror jeg går for denne tapeten over kjøkkenbenken, jeg...Nei, det var kanskje ikke så lurt |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tror jeg går for denne tapeten over kjøkkenbenken, jeg...Tapeten var fin den, men kanskje litt kjedelig.
![]() |
#4 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Tror jeg går for denne tapeten over kjøkkenbenken, jeg...Ok tapet, men ikkje min smak. Eg likar blomstrete tapetar altså, men mønsteret her gir linjer og kvar linje er lik (kvar blomsterranke). Personlig ville eg likt betre at der var meir variasjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Tror jeg går for denne tapeten over kjøkkenbenken, jeg...Fin tapet, det som derimot er viktig å tenke gjennom er hva du kanskje synes om fem år. Vil du like den like godt? Har stilen deres forandret seg i det siste? Kan det bli litt dystert uten farge? osv.
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Tror jeg går for denne tapeten over kjøkkenbenken, jeg...Jeg synes den var fin jeg. Det andre synes er kjedelig synes ofte jeg er rolig og behagelig. |
![]() |
![]() |
#7 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Tror jeg går for denne tapeten over kjøkkenbenken, jeg...Sånn umiddelbart tenker jeg at det kanskje er litt for stormønstret til å fungere godt til ditt bruk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Aktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
![]() Sv: Tror jeg går for denne tapeten over kjøkkenbenken, jeg...vi har fryktelig likt kjøkken som dere og vi har en kjempefin tapet fra Borge som heter Lotus. Den forandrer seg etter lyset og gir meg stadig nye opplevelser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
endelig ferdig studert
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tror jeg går for denne tapeten over kjøkkenbenken, jeg...Synes tapeten er kjempefin jeg. Siden den kun skal være over kjøkkenbenken gjør det heller ikke om det er mye mønster men hvis mønsteret er for stort i forhold til flaten forsvinner kanskje noe av efekten? Hvis dette er papirtapet må du ha noe utenpå eller blir tapeten ødelagt. Har papirtapet på kjøkkenet (ikke over benken) hvor alle prikker synes selv etter vasking som mørkere flekker. Lykke til med valget
![]() |
#10 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Tror jeg går for denne tapeten over kjøkkenbenken, jeg...Jeg tenker at den er for stort mønster, rapporten du får over benken din blir ikke så mye å "skryte av" - og rapportene blir helt like, uten variasjon som nevnt over her, hvilket synes mye mer med så stort mønster. Jeg kunne gjerne hatt noe blomstrete over kjøkkenbenken min, men jeg hadde valgt noe med mer liv gjennom litt mindre blomster, slik at det skjer mer på hver rapport.
![]() |
#11 |
Tøff i frakk
![]() Sv: Tror jeg går for denne tapeten over kjøkkenbenken, jeg...Jeg så forresten en gang et tapetnerdeprogram på NRK2 om historisk utvikling av tapetmønster (ja, jeg er nerd og liker sånne ting), og der tok de opp at på grunn av lavere takhøyde i dag er tapetmønstrene blitt mindre. Påstanden der var at det burde være plass til minst fem eller seks mønstergjentakelser mellom golv og tak, ellers ser taket lavere ut, og rommet mindre ut. Så med det i bakhodet ville jeg heller enten ha valgt et tapet med mindre mønsterstørrelse, eller uten et gjentagende mønster. For det er på veggen over kjøkkenbenken du vil ha tapet? Jeg tror det blir stilig med tapet der altså, jeg ønsker meg fototapet bak pleksiglass bak sprutveggen på mitt kjøkken.
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17 Join the nerds, we have pi Sist redigert av Miromurr : 15-10-10 kl 21:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Tror jeg går for denne tapeten over kjøkkenbenken, jeg...
Er her jeg også.
![]() |
#13 |
Superduperaktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Tror jeg går for denne tapeten over kjøkkenbenken, jeg...
Hvordan ser den ut, da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Tror jeg går for denne tapeten over kjøkkenbenken, jeg...Er det enkelt å få tak i herdet glass? Hvor mye koster det? : skal snart kjøpe kjøkken: |
![]() |
![]() |
#15 |
Tøff i frakk
![]() Sv: Tror jeg går for denne tapeten over kjøkkenbenken, jeg ...Jeg tror jeg ville gått for laminert og ikke herdet. Da går det ikke i tusentalls biter om det skulle knuses. Eller pleksi, som er plast, det er billigere og enklere å hanskes med, men får lettere riper.
![]() |
#16 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tror jeg går for denne tapeten over kjøkkenbenken, jeg ...Hvordan blir det med tapetet om det blir dugg bak glasset? Eller blir det type limt på?
![]() |
#17 |
Off the map.
|
![]() Sv: Tror jeg går for denne tapeten over kjøkkenbenken, jeg ...Obs obs! Angående glass, dersom dere har komfyr med luftutslipp bak under glasset så vil glasset knuse. Men de fleste har vel komfyren innebygget i høyskap nå til dags. Tenkte bare å advare.
![]() |
#18 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Tror jeg går for denne tapeten over kjøkkenbenken, jeg ...Jeg har helt hvite små fliser over kjøkkenbenken og er veldig fornøyd med enkeltheten i det, for da kan jeg leke litt med ulike krukker og krydderurter på benken. Det ville nok ha blitt rotete med en blomstrete tapet.
![]() |
#19 |
Passiv
|
![]() Sv: Tror jeg går for denne tapeten over kjøkkenbenken, jeg ...mkj, nyttig info. Hva med pleksi? |
![]() |
![]() |
|
|