|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2010
![]() |
![]() Omega 3 kosttilskuddHei |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Omega 3 kosttilkskuddVi har pleid å bruke Omega-3 - Kjøpt på helsekost - uten at jeg sier det er best. Utfordringa for meg har vært at gutta ikke liker hva som helst - og tuttifruttismak - som ofte er smaken på Omega-3 liker de ikke.
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Omega 3 kosttilkskuddJeg bruker Møllers tran uten sure oppstøt. Kjøper'n på Rema. |
![]() |
![]() |
#4 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Omega 3 kosttilkskuddVi kjøper fra fri flyt på nett, har abonnement. Vi er så slurvete at ett abonnement holder til to barn. Vi har solbærsmak og den har kunstig søtning, men nå har de lansert appelsingeleputer. Ikke kapsler altså. Godt fornøyd, har sjekket innholdet mot noen jeg så på apoteket og det var bra. Inholdet i de nye geleputene er uten kunstig søtning og hadde høyere innhold avet eller annet bra jeg ikke husker nå hehe. _dagens reklame_
![]() |
#5 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Omega 3 kosttilkskuddVi kjøper den pappesken med isbjørn på, har den på omtrent alle matbutikker. Koster rundt kr 90. Det er 60 tygge-kapsler,og ungene tar den velvillig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|