Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilke dress skal jeg kjøpe som dress nr 2?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-10, 10:36   #1
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Hvilke dress skal jeg kjøpe som dress nr 2?

Minstemor har en ReimaTec vinterdress. Jeg hadde vel i grunn ikke tenkt å bruke den før snøen kom.
Men nå ønsker barnehagen vinterdress, siden det er kaldt første tur ute på formiddagen.
(Hun har ReimaTec høstdress og fleece + ull, men jeg tror de synes det er tidkrevende å kle på henne og derfor ønsker de vinterdress.)

Anyhur, jeg har ikke lyst til å bruke opp ReimaTecen på sand og evnt søle, så da funderer jeg på å finne en (brukt) rimeligere dress som hun kan bruke før snøen kommer, og kanskje etter snøen har smeltet.

Den bør være slitesterk, holde litt vann ute, være lett å bevege seg i. Og ikke koste skjorta. (Har akkurat kjøpt vinterbekledning og sko til en hel hær.)
Hun er lita, 76,5 cm + 9,4 kg, så jeg antar hun må ha str 80 eller 86? ReimaTecen i 80 er romslig (se bilde).

Hva ser jeg etter?
Ticket? Reflex? PoP? Annet?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:32.