Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Garanti?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-10, 22:30   #1
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Garanti?

Jeg kjøpte et par Superfit gore tex vårsko til lillebror. Han har mao brukt dem fra april-midten av oktober, med pause i ca 1 mnd i sommer da han brukte kun sandaler (+/- 1 mnd). De ser virkelig ikke ut! Tuppene på skoene er helt borte og da vi skulle ta på skoene her om dagen, røk den som gjør at vi kan stramme borrelåsen (vanskelig å forklare, men uten den har ikke borrelåsen en effekt). Jeg var på randen til å kaste skoene i går, men tenkte å høre her inne om det er noe garanti på Superfit sine sko? Husker ikke hva damen i butikken sa, og i så fall, er dette noe å klage på, eller er det vanlig slitasje? (Storesøster sliter ikke sko i det hele tatt, så jeg er ikke vant med slitte sko).

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:34.