|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() For en morgen – hvordan har din vært?Jeg er veldig glad i min SE Xperia X10 Mini Pro, men som vekkerklokke egner den seg dårlig |
![]() |
![]() |
#2 |
Søt og rar
|
![]() Sv: For en morgen...hvordan har din vært?
![]() |
#3 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: For en morgen – hvordan har din vært?Så langt en ganske vanlig morgen her.
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: For en morgen – hvordan har din vært?Grunnen til at jeg forsov meg var nok elendig søvn pga. isjias - jeg tror i hvert fall det er det, for får så søkke vondt i leggen at det er umulig å sove. Akkurat som tannverk på utsiden/bak på leggen, og det kommer fra korsryggen. |
![]() |
![]() |
#5 |
Rockesøster
|
![]() Sv: For en morgen – hvordan har din vært?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: For en morgen – hvordan har din vært?So far so good. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: For en morgen – hvordan har din vært?God morgen!
![]() |
#8 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: For en morgen – hvordan har din vært?uffda.. ikke så godt det nei.. ganske rolig morgen egentlig. Er hjemme med "kols"ungen i dag så det var bare snuppa som måtte gjøre seg klar mens jeg lagde matpakke. Forsov oss litt, men det gikk bra.
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: For en morgen – hvordan har din vært?Jeg ønsker meg også vekkerklokke. Mobilen er ikke til å stole på.
![]() |
![]() |
#10 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: For en morgen – hvordan har din vært?Min morgen har vært veldig fin. Våknet første gang 05.20, men sovnet igjen. Våknet av mannens vekkerklokke litt senere, men sovnet igjen. Våknet så 07.40 av et lite mammarop, men det ble ikke mer av det så kl 08.00 sto jeg opp og gikk inn til en strålende blid 2 åring.
![]() |
#11 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: For en morgen – hvordan har din vært?:klapper på hodet: |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: For en morgen – hvordan har din vært?Eg forsov meg med ein time i dag, siden "nokon" hadde gløymt å stilla vekkinga etter ferien.
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid. Sist redigert av Puslingen : 18-10-10 kl 09:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: For en morgen – hvordan har din vært?Egentlig er jeg helt utrolig A-menneske, men overgangen fra sommer til høst er utrolig tung, og når klokken ringer på morgenen fatter jeg ikke at det skal være mulig å komme seg opp. Jeg vil at det skal være lyst og fugleaktig når jeg våkner.
![]() |
#14 |
snart helsesøster
|
![]() Sv: For en morgen – hvordan har din vært?Vi har hatt en ganske fin, over gjennomsnittet faktisk, morgen. Mannen sto opp meg ungene og ga dem frokost, så vekte han meg. Han reiste ved 7.30-tida. Ingen konflikter, annet enn at eldstemann prøvde å krangle seg til å ikke gå med de nye kule Pomp-klærne jeg har kjøpt til han (bare fordi buksa var slimfit = uvant. Og det var knapper i genseren = bestefartrøye) Meeen, han gikk med på det og mammaen ble fornøyd.
![]() |
#15 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: For en morgen – hvordan har din vært?
![]() |
#16 |
snart helsesøster
|
![]() Sv: For en morgen...hvordan har din vært?Og forresten, akkurat det vekkerklokkegreiene opplevde jeg men min forhatte Xperia også. Kanskje like greit at jeg sluttet i jobben jeg fikk den gjennom så jeg måtte levere den tilbake?!
![]() |
#17 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: For en morgen – hvordan har din vært?Vi hadde en fin og rolig morgen. Jonas og jeg fikk til og med tid til å spille en runde med Mario Kart.
![]() |
#18 |
Vaklende
|
![]() Sv: For en morgen – hvordan har din vært?All sympati til de som har hatt dårlige morgener fra meg. Vi hadde høstferie forrige uke, og bentyttet den til å starte samværsordning. Dermed har det vært følelsesstormer og mye urolige netter, og det toppet seg med en som sovnet sent og våknet tre ganger i natt og ble kjempesur fordi han ikke kunne få stå opp midt på natten. Man skulle tro han da ble glad når vi endelig kunne stå opp klokka 7, men nei da, han måtte bæres sovende inn på badet og morgenen ble en kamp for oss begge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: For en morgen – hvordan har din vært?Vi sov ALT for lenge, men heldigvis gikk det greit. Jeg har studiedag (og burde ikke sitte her), så vi kunne ta det litt roligere. Gutta var til og med ganske greie på morningen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: For en morgen – hvordan har din vært?Ganske fin morgen! Jeg driver med prosjekt "Skjerpesegsommamma,deterikkeungensomdeternoegaltm ed" og det funker knallbra. Ytterligere inspirert av Appelsin (slitsomt å ha barn-tråden) og vi har ikke ropt eller kranglet i hele dag og størstebarnet ble levert blid og fornøyd i bhg 8.40.
![]() |
|
|