|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() EnergibarerSpiser du det? Sist redigert av Nip : 18-10-10 kl 10:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: EnergibarerNei, jeg spiser ikke sånt. For meg er det godteri, ville ikke byttet ut et måltid med det.
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: EnergibarerDet hender at jeg kjøper en Eat Natural. Atkinsgreiene er så fulle av tilsetningstoffer at de vil jeg ikke spise. Vonde er de også.
![]() |
#5 |
![]() Sv: EnergibarerJeg begynte så vidt med det en periode, spiste noen. Mest fra helsekosten. Men egentlig er de bare veldig søte og ikke så gode. Så liker bedre å spise andre ting. Har igjen ett par i skapet så blir vel spist opp etterhvert, men da kjøper jeg ikke nye. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: EnergibarerKunne kanskje ha fungert som nødmat i veska, men selv der foretrekker jeg de pakkene med smurte knekkebrød. |
![]() |
![]() |
#7 |
Textrovert
|
![]() Sv: EnergibarerJeg spiste en del Atkins-barer da jeg gikk på lavkarbo. Men det er mye drit i dem, og de er ikke SÅ gode, så nå har jeg sluttet.
![]() |
#9 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: EnergibarerDet skjer at jeg tar en halv Nutrilett-bar om jeg vet jeg burde spise noe og det går en stund før jeg får muligheten.
![]() |
#10 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: EnergibarerFør hendte det at jeg hadde noe slikt liggende i veska. Greit å ha om man holder på å forgå av sult. enten en slik bar av noe slag eller slike ferdigsmurte knekkebrød fra wasa.
![]() |
#12 |
![]() Sv: Energibarer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
<*(((<
|
Hm, mulig, jeg er ikke noen fan av knekkebrød. Mulig største risikoen for meg ville vært at det hadde vært lite knekk igjen i dem etter noen måneder i vesken. :titter på veldig flat energibar: |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Epikur
|
![]() Sv: EnergibarerJeg har gjerne noen Eat Natural eller nøtter i skrivebordskuffen på kontoret, men jeg spiser ikke sånne dyre tøysebarer som er fulle av tilsetningsstoffer. Særlig når jeg er gravid takler jeg dårlig å bli sulten, for jeg blir så kvalm. Jeg spiser vanlig mat i vanlige mengder og prøver å holde blodsukkeret stabilt.
![]() |
#17 |
Textrovert
|
![]() Sv: EnergibarerJeg liker Eat Natural-barene, men jeg har unngått dem, for er ikke de også ganske fulle av sukker? Eller er det forskjell på dem, at noen er søtere enn andre?
![]() |
#18 |
Det er de Eat natural jeg også har kjøpt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Glamorøs
|
Det er endel ulike varianter. Ingen er tilsatt sukker, men det varierer jo hvor mye fruktsukker og karbohydrater det er i de, selvfølgelig.
![]() |
#20 |
Står om en i dagbladet som heter |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|