|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Noen som har erfaring med Primigi Goretexstøvler?Jeg kjøpte et par Primigi Goretex vinterstøvler til poden i dag. De kjentes veldig lette og myke ut.
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Noen som har erfaring med Primigi Goretexstøvler?Lillebror har hatt tilsvarende sko fra Primigi, og vi har vært superfornøyde. |
|
|
|
#4 |
|
Strikker
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har erfaring med Primigi Goretexstøvler?Takk!
|
|
|
#5 |
|
fornyet
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har erfaring med Primigi Goretexstøvler?Jeg har kjøpt disse til eldste, virker som gode høstsko / overgangssko.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har erfaring med Primigi Goretexstøvler?Har hatt slike til sønnen min, og skoene var gode de, men sålen var veldig plastikkaktig og glatt. Egnet seg ikke til is eller hardpakket snø. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har erfaring med Primigi Goretexstøvler?Lillemor hadde Primigi vintersko forrige sesong, sikkert jentevarianten av dem du har bilde av. Lette, gode på foten, vanntette og holdt henne varm hele vinteren. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
fornyet
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har erfaring med Primigi Goretexstøvler?Glitterchick: Jeg synes ikke de er varme nok til vinterbruk. Kanskje det er flere varianter av denne skoen. Til vinteren har vi type Viking Goretex med for inni, her hos oss. Jeg har kjøpt ullsåler til Pimigri-støvlene så de går en god stund enda, før det blir skikkelig vinter.
|
|
|
#12 |
|
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har erfaring med Primigi Goretexstøvler?
Det finnes nok flere typer, tror jeg, for lillemors hadde noe hvitt, tykt for inni. Hadde ikke tenkt på dem som overgangssko, men skikkelige vintersko. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har erfaring med Primigi Goretexstøvler?Junior hadde Primigi Goretex for 2 sesonger siden, vi var fornøyd. Men da var han jo liten, så lite vi vet om hva han synes.
|
|
|
#14 |
|
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har erfaring med Primigi Goretexstøvler?Lillesøster hadde primigi vinterstøvel for en sesong eller to siden . Synes den var veldig god jeg da og holdt fint en Oslovinter . Kan ikke huske at de var glatte heller . Det eneste grunnen til at det ikke ble det året etter var at de som var sesongen etter ikke var fine . |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Off the map.
|
Sv: Noen som har erfaring med Primigi Goretexstøvler?vi har kjøpt dette merket for første gangen i år, høyere støvletter til jente, litt mer jålete om man vil.
|
![]() |
|
|