|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() En fin START på dagen ...Ja altså, det har seg slik at Knerten våknet litt tidlig i dag. Pappa'n hans skulle ut og reise med fly og dro hjemmefra før klokka seks, og Knerten våkna tidsnok til å si hade til sin far. Dette var en god halvtime før normalen, hvilket sånnsett egentlig fungerer veldig greit. Siden jeg må både hente og levere i barnehagen, mannen kommer jo ikke hjem før sent i morgen kveld, passer det fint om vi kommer oss ut av huset en halvtime tidligere, da kan jge levere akkurat når de åpner, og rekke et tog en halvtime før jeg normalt klarer. Det gjør at jeg ikke får sååå mye minustid som jeg ellers får av slike dager.
![]() |
#2 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: En fin START på dagen ...Koslig med en rolig start på dagen da.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En fin START på dagen ...Jeg tar toget, men ante jo ikke om jeg ville få opp bilen når jeg kom hjem heller, så jeg trillet ham hjem. Dugnaden ble avlyst, grunnet ti cm snø... Alt i alt ordnet det seg fint, men bekkenet mitt merker det i dag...
![]() |
|
|