|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
maler
|
Hvordan var det - Viking thermo små eller store?Vi har i str 22, men det var av den "gamle" typen med løs såle. Hvordan var det der, er de nyere større i størrelsen?
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: Hvordan var det - viking thermo små eller store?Og tilleggsspørsmål: jeg har funnet røde i en nettbutikk. Betyr det at det er en eldre modell? Jeg har bare sett sorte i butikkene i byen.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan var det - viking thermo små eller store?De vi kjøpte i 24 var like store innvendig som Eccoene i 25. Og ja, jeg tror røde er en eldre modell. Jeg har bare sett sort og lilla i den vanlige thermoen i år. Andre farger i Ultra eller hva den nå heter.
|
|
|
#4 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan var det - viking thermo små eller store?De er litt store. Sønnen min vipper mellom 32 og 33, men 32 holdt rikelig i VT. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
bits and pieces
|
Sv: Hvordan var det - viking thermo små eller store?Mener begge gutta fikk samme størrelse på Thermoene i år som de fikk på vinterskoene (ecco og Viking). I fjor var de en størrelse større en vinterskoene.
|
|
|
|
#8 |
|
maler
|
Sv: Hvordan var det - viking thermo små eller store?Da håper jeg det funker. Men så lenge de ikke er direkte små i størrelsene, vil 23 passe tenker jeg. Han har 23 i ecco-sko også. Og 24 i kamik, men de er litt store til han og litt små i størrelsene.
|
|
|
#9 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hvordan var det - viking thermo små eller store?Vanlige, vil jeg si. Butikkdamen anbefalte løse såler nedi for den sømmen midt nedi kunne lett bli slitt hvis ikke.
|
|
|
#10 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvordan var det - viking thermo små eller store?Hannah kjøpte røde
|
|
|
#11 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hvordan var det - viking thermo små eller store?5-åringen valgte seg heller Kamik for de var lettere og mykere i år faktisk! 8-åringen fikk ikke valg da Kamikene ikke var å finne større enn 35, han har derfor Viking Thermo.
|
|
|
#12 |
|
maler
|
Sv: Hvordan var det - viking thermo små eller store?Ja, de der støvlelignende kamikene er veldig gode. Sjuåringen har det. Eldstemann får ingen av delene tror jeg, han bruker egentlig ikke sånt. Det vil si, han har sånne kamik shadow, men det er mer snøsko. (måtte bestille fra danmark for å finne str 38).
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan var det - viking thermo små eller store?De er store i størrelsen. Jeg kjøper løse ullsåler til, og må gå opp en størrelse i sålen. Han har alltid Viking Thermo i en str mindre enn vinterskoene. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan var det - viking thermo små eller store?
Hvilken nettbutikk?
|
|
|
#15 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Hvordan var det - viking thermo små eller store?Det er røde, rosa, sorte og marinefargede viking thermo på Viking sine sider i år så den finnes i alle fargene, men jeg har inntyrkk av at de fleste butikkene kun tar inn svart eller svart og rosa. Jeg har verken sett de røde eller de blå i butikken i høst.
|
|
|
|
#16 |
|
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvordan var det - viking thermo små eller store?Jeg syns de er veldig store i str.
|
|
|
#18 |
|
MORMOR
Sv: Hvordan var det - viking thermo små eller store?De er store i størrelsen.
|
|
|
|
#19 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan var det - viking thermo små eller store?I år er dem faktisk ganske normale i str tror jeg. Vanlige viking gtx høstsko, og viking thermo ultra er iallefall like i solen, har målt. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
MORMOR
Sv: Hvordan var det - viking thermo små eller store?
Vi måtte gå ned en størrelse. Kjøpte dem i år, men jeg kan ikke garantere at de ikke har stått på lageret til butikken siden i fjor. :liten by:
|
|
![]() |
|
|