|
Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Melding om kommentarer fra bloggenDa jeg lukket bloggen min var det noen som tipset meg om at jeg kunne få oppdatering eller melding om kommentarer i bloggen hvis jeg la meg selv til som kontakt. Jeg har gjort det - men jeg finner ingen plass hvor jeg får opp noe om kommentarene. Er det jeg som har misforstått? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Melding om kommentarer fra bloggenHvis du går inn på bloggekontrollpanelet, finner du valg for å abonnere automatisk på alle blogginnlegg du legger inn, og å få epostvarsling når det dukker opp kommentarer. Det står
![]() |
#3 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Melding om kommentarer fra bloggenDet er vel snakk om hovedsiden for blogger, den har du nok sett. Det finnes det to spalter: En for nylig oppdaterte blogger du har tilgang til, og en for nylige bloggkommentarer. Når man ikke har lagt til seg selv som kontakt, vises ikke nye innlegg i bloggen din blant siste kommentarer. Siden oppdateres jo stadig, så om du vil sjekke om noen har kommentert et innlegg litt tilbake i tid må du inn i egen blogg og sjekke.
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Melding om kommentarer fra bloggen
Takk. Da ble jeg klokere. Og det er det kanskje to andre som har blitt også? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Melding om kommentarer fra bloggenTakk for at du stilte dette spørsmålet! : også klokere, og flinkere til å svare på kommentarer:
![]() |
#6 |
flisespikker
|
![]() Sv: Melding om kommentarer fra bloggenOg dermed oppdaget jeg dessuten et par stavefeil i den aktuelle hjelpeteksten, så nå er de rettet. En veldig nyttig tråd på alle måter, altså.
![]() |
#8 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Melding om kommentarer fra bloggenJeg abonnerer på blogginnlegg også, men det synes jeg er så tungvint å bruke ... Jeg leser stort sett alt jeg har tilgang til likevel. Jeg bruker det nå og da til å sjekke om det har kommet innlegg i andre blogger jeg abonnerer på, men i egen er det da like lett å bare gå inn på forrige innlegg, er det ikke? Jeg tenkte liksom ikke over at det var det du spurte om.
![]() |
![]() |
#9 |
flisespikker
|
![]() Sv: Melding om kommentarer fra bloggen
Ja, men da må man gå inn i bloggen sin og se etter.
![]() |
|
|