Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Brune gardiner?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-10, 12:37   #1
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Brune gardiner?

Noen som har sett noen fine? Jeg vil ha mørkebrune gardiner tror jeg. Helst vil jeg ha tynne, nesten litt gjennomsiktige, men mannen som har en forkjærlighet for fløyelsgardiner har satt foten ned for sånne "fjasegardiner" som han kaller det. Han får ikke fløyelsgardiner altså.

Men, fine, brune gardiner - noen som har sett? Helst uten mønster eller med diskre mønster. Ikke blomster av noe slag.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 13:49   #2
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brune gardiner?

Jeg har brune gardiner fra Kid lin/bomull.
Ellers har jeg også veldig sansen for "fløyels"gardiner. Tung, fin fall foran vinduene nå i vinter. Deilig!

Gammel 22-10-10, 13:53   #3
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Jeg har hatt ensfargede brune gardiner fra Kid. Tror de har det fremdeles.

(Men jeg kasta mine etter at de ble solbleka etter bare noen måneder. Fikk beskjed på Kid om at jeg selvfølgelig måtte beskytte gardinene mine mot sol. Husmorsjuska meg som trodde gardinene skulle beskytte meg mot sol. :dah: )

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 13:54   #4
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg har brune gardiner fra Ikea på soverommet.
De er ikke helt lystette, men det er jo ikke lette og transparente gardiner akkurat.
De er vel i bomull tenker jeg.

Gammel 22-10-10, 14:34   #5
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av cuyahoga, her.

.............
(Men jeg kasta mine etter at de ble solbleka etter bare noen måneder. Fikk beskjed på Kid om at jeg selvfølgelig måtte beskytte gardinene mine mot sol. Husmorsjuska meg som trodde gardinene skulle beskytte meg mot sol. :dah: )

Ingen stoffer er helt lysekte, spesielt bomull og lin mister farge i solen. Det samme med stoffer i polyesterblandinger.
Det er derfor man ofte foret litt kraftige gardiner, i tillegg til at de selvfølgelig henger penere, tidligere, og at alle skiftet til "sommergardiner"

Gammel 22-10-10, 15:07   #6
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Kid og IKEA, ja. Var en tur på KID her om dagen, men det var en ganske liten en. Kanskje jeg burde dra til en større. Også kan jeg ta med mannen på IKEA i helgen, da blir han så glad!

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 17:13   #7
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Vi har ensfargede brune på soverommet av typen Gisle fra Kid. Ser litt fløyelsaktige ut. Ellers har de en type som heter Antoni som likner mer på lin. De har vi i stua, har de i to farger som vi veksler mellom. Sand og hvit.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 18:16   #8
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Kid ja ... Anthoni høyde i mørk (sjokoladebrun) og nydelig farge - de er røffe, men tynne og slipper inn lys allikevel. De er fine i all sin enkelhet og faller veldig fint. Vi har de gardinene på soverommet, på et av barnerommene og i stuen (ulike farger).

Vedlagte bilder
Filtype: jpg anthoni_brun.jpg (13,8 KB, 7 visninger)

Sist redigert av Bomull : 24-10-10 kl 18:24.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 20:32   #9
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har du sjekket på Ellos?

Ellers har vel Kid ja, og Europris kanskje.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:37.