Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Impregnere vintervotter med ullfor?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-10, 18:17   #1
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Impregnere vintervotter med ullfor?

Kan man impregnere vintervotter med ullfor? Jeg har noen Trollvotter med ullfor som er blitt alt annet enn vanntette, men som jeg tenkte kunne oppleve en ny vår (eller mer presist, ny vinter) med en omgang impregnering.

Men hvordan blir det med ullforet? Redd det skal bli stivt eller rart, eller kanskje impregneringen ikke fester seg på ullforet?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 18:37   #2
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Impregnere vintervotter med ullfor?

Kan du ikke spraye den med impregnering? Ikke vaske impregnering inn.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 18:40   #3
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Troll skal egentlig i tørketrommelen for å reimpregneres, men om de er forholdsvis gamle, har jeg sprayet de med impregnering, og det har gått kjempefint. Jeg har brukt en allround impregnering, beregnet på alt fra telt, barnevogner, sko osv. En som kunne brukes til pustende materialer også.

Gammel 24-10-10, 14:51   #4
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Ah, da tar jeg en runde med sprayimpregnering. Tenkte ikke på det!

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:51.