|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: Hvilken impregnering bruker dere?Jeg aner ikke hva den heter. Men jeg kjøper vaskemiddel med grønn kork og impregnering med lilla kork på sportsbutikker. Den fungerer greit. Og så bruker jeg spray til sko.
|
|
|
#4 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
![]() |
Sv: Hvilken impregnering bruker dere?Jeg bruker Nikwax sin impregnering. Husker ikke hva mer den jeg bruker heter men Nikwax har vaskemiddel, vaske impregnering og spray impregnering.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken impregnering bruker dere?Bruker også den med lilla kort til impregnering og den grønne til vask. Tror det er Nikwax sin. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Hvilken impregnering bruker dere?Jeg innser at jeg i min naivitet aldri har impregnert podens dresser, for jeg trodde den med grønn kork var impregnering. Kjøpe lilla kork, altså. :notere:
|
|
|
#7 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken impregnering bruker dere?Husker ikke hva den heter, men den fås kjøpt på bl.a. Babyshop. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken impregnering bruker dere?Både lilla og grønn kork er Nixwax sin ja.....Finnes på GSport/Intersport/XXL/Villmarksbutikker....Har brukt dem i flere år og er veldig fornøyd. |
|
|
|
![]() |
|
|