|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Søke boliglån når man har vikariatStiller en mye svakere ved søknad om boliglån når den ene søkeren har vikariat? Søkeren er utdannet sykepleier med lang erfaring, men har på nåværende tidspunkt et vikariat som går ut sommer 2011. Ergo, som sykepleier har man alltid tilgang på jobber.
|
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: Søke boliglån når man har vikariatNei, så lenge det er en jobb som bruker å være sikker, bruker det å gå helt fint. Det er ikke sikkert de spør om det er en fast jobb en gang, det bruker å være tilstrekkelig at man er i jobb og kan dokumentere inntekt. Det er jo veldig mange helsearbeidere i samme situasjon, sykehusene er jo helt utrolig dårlige til å få gitt folk faste stillinger.
|
|
|
#3 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Søke boliglån når man har vikariatVi fikk lån når jeg bare hadde en "fornye for 3 mnd av gangen"-stilling gjennom manpower hvertfall. Men sambo har jo fast jobb, og er den av oss som tjener mest, så jeg vet ikke om de brydde seg så veldig om min jobb. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Søt og rar
|
Sv: Søke boliglån når man har vikariatJeg kan ikke tenke meg at det blir så veldig problematisk med utdanningen og erfaringen du har.
|
|
|
#6 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Søke boliglån når man har vikariatNettopp, det var det jeg trodde og ønsket bekreftelse på.
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Søke boliglån når man har vikariatTror ikke noen av oss hadde fast jobb når vi søkte lån jeg?
|
|
|
#8 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Søke boliglån når man har vikariatVi søkte om lån når jeg var vikar og mannen student. Banken krevde en bekreftelse fra arbeidsgiver om lengde på vikariat og mulighet for fastansettelse. Når de hadde fått det, fikk vi lån uten problemer.
|
|
|
#9 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Søke boliglån når man har vikariatIngen av oss hadde fast jobb da vi fikk 3,5 mill i lån. |
|
|
|
![]() |
|
|