|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() |
![]() Er det noen som har bestilt lamper fra Casanovafurniture.dk ?Lurer på om jeg skal bestille lamper derfra. Ser jo ut til å bli litt billigere? Sist redigert av bulle : 26-10-10 kl 13:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Er det noen som har bestilt lamper fra Casanovafurniture.com ?Men jeg sparte noen tusenlapper på å bestille noen lamper herfra. Tysk side. Levert på døren, gratis frakt, og automatisk momsbehandling og sånt gjorde det veldig enkelt og greitt. Og raskt! Samme lampen var det seks-åtte ukers bestilling på her i Oslo; der var den på lager og den kom til Norge fire dager senere.
![]() |
![]() |
#4 |
Superduperaktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Er det noen som har bestilt lamper fra Casanovafurniture.dk ?http://www.casanovafurniture.dk/shop/frontpage.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superduperaktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Er det noen som har bestilt lamper fra Casanovafurniture.com ?
Hvilken lampe kjøpte du, og hvor mye betalte du? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det noen som har bestilt lamper fra Casanovafurniture.dk ?Jeg har handlet derifra og det gikk kjapt og greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Er det noen som har bestilt lamper fra Casanovafurniture.dk ?Sorry, husker ikke. Kjøpte Tolomeo Mega + noen små Tolomeoer, tilsammen fire lamper. Og regnet at jeg sparte rundt 4-5 tusen sammenlignet med full pris i Norge mener jeg å huske. Men det er tre år siden nå.
![]() |
![]() |
#8 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Er det noen som har bestilt lamper fra Casanovafurniture.dk ?Det er ikke toll på lamper, det er bare moms. Og butikken trakk fra tysk moms før betaling.
![]() |
![]() |
|
|