Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva synes dere om denne?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-10, 16:03   #1
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Hva synes dere om denne?

Fant den på FB som en hadde skrevet inn:
Med
tankepå søndagens innsamling: Er du klar over at her i landet har vi
barn som går til sengs uten å spise! Eldre går uten medisin,
sykehjemsplass, og behandling. Psykisk syke uten behandling. Mens vi
donerer milliarder av kroner til andre land, istedetfor å hjelpe våre
egne først.....! 99% av dere vil ikke ha mot til å kopiere og bruke
denne teksten !!!!!! Tør du?

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 16:15   #2
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om denne?

*kvalm*

Det er selvfølgelig utfordringer i dette landet også, og det er ikke slik at det er akseptabelt med omsorgssvikt for barn eller eldre her i landet heller, men å sette giverglede opp mot nasjonale utfordringer er kvalmt.

Gammel 26-10-10, 16:17   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Katta sa det så bra, at jeg egentlig bare stemmer i.

Gammel 26-10-10, 16:20   #4
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Jeg blir kvalm av den og jeg har kommentert det til noen som har hatt den på statusen sin.

Gammel 26-10-10, 16:23   #5
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Jeg blir kvalm av den og jeg har kommentert det til noen som har hatt den på statusen sin.

Samme her.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 16:23   #6
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Enig med katta.

Stjal ulvefar sitt innlegg i en annen tråd om dette, og la den inn som statusen min.

Gammel 26-10-10, 16:27   #7
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så den hos ei på FB-vennelista mi i dag, og ble så skuffet over henne.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 17:09   #8
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg så den hos ei på FB-vennelista mi i dag, og ble så skuffet over henne.

Jeg så den på statusen til tanta mi

Og jeg ble skikkelig skuffet.
Joda, vi har jo endel å jobbe med her hjemme også, men det er ikke dermed sagt at vi ikke skal hjelpe de utenfor våre landegrenser som har det mye mye værre.

Gammel 26-10-10, 17:12   #9
vixen

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ikke venner som skriver slikt. Heldigvis!

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 17:21   #10
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Her er hva jeg skrev tidligere i dag under innlegget på FB:

Jeg mener vi har penger nok til begge deler! Så jeg sier som Ole Brumm: "Ja takk begge deler". Sette svake grupper opp mot hverandre er dårlig politikk, synes jeg

Gammel 26-10-10, 17:51   #11
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg lurer på hvor mye de som setter dette i statusen sin bidrar til å endre det statusen sier? F.eks det med at barn må gå sulte til sengs, stemmer de da på et parti, ev. er politisk aktiv for å få opp sosialhjelpssatsene?

Men noe sier meg at disse menneskene bare snakker og ikke handler...

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 18:10   #12
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Jeg lurer på hvor mye de som setter dette i statusen sin bidrar til å endre det statusen sier? F.eks det med at barn må gå sulte til sengs, stemmer de da på et parti, ev. er politisk aktiv for å få opp sosialhjelpssatsene?

Men noe sier meg at disse menneskene bare snakker og ikke handler...

Denne ene personen av mine venner er medlem av FrP (Ungdom). Ingen bombe kanskje.... Glad vi bor i hver sin by (hun er slektning), hvis ikke hadde vi havnet opp i MANGE heftige diskusjoner kjenner jeg!

Gammel 26-10-10, 18:42   #13
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det rett og slett oser FrP-politikk av den statusen. Jeg kan omtrent høre Carl Ivar når jeg leser den.

Gammel 26-10-10, 21:19   #14
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

En medforumist på et annet forum jeg er på hadde dette fortreffelige svaret til personen på hennes FB som sa dette:

Sitat:

Dette er det dummeste jeg har lest på lenge. 43 millioner mennesker er flyktninger i verden i dag, halvparten er barn. Å ha lyst til å gjøre noe med problemer i Norge er irrelevant, bare en unnskyldning for å drite i hvor ille andre i verde...n kan ha det. Hvorfor? Rasisme? Egoisme? I Norge dør ikke barn av lettbehandelige sykdommer, diare, kulde og sult. Hvis jeg var deg ville jeg tenkt meg om en gang til og fjerna denne motbydelige statusen med en gang. Det får deg til å framstå som en idiot og er støtende for alle som har lagt en innsats i gårsdagens flotte aksjon.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 21:28   #15
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror at de av mine venner som har lagt den eller noe lignende i statusen sin ikke helt skjønner hva det står der. :naiv: og :håpefull:

Gammel 26-10-10, 21:31   #16
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 21:32   #17
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Det rett og slett oser FrP-politikk av den statusen. Jeg kan omtrent høre Carl Ivar når jeg leser den.

Jepp - og halve moroa er jo at nettopp Carl Ivar og gjengen var med og samlet inn penger under innsamlingsaksjonen som gikk på tv nå.

Gammel 26-10-10, 21:32   #18
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så en del hadde denne som "motvekt".

Ingen her dør av kolera, malaria eller mangel på
vann. Ingen blir satt i konsentrasjonsleir for å ikke tilbe
Stoltenberg. Ingen barn blir lemlestet av landminer. De som klager over
at man ved å hjelpe flyktninger tar maten ut av munnen på fattige
nordmenn bør ta seg sammen og stemme på et parti som sørger for at det
blir penger til begge formål samt betale bensinavgiften sin med glede.
Forbanna nisser.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 09:22   #19
vixen

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Haha. Den likte jeg Nessie!

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 09:27   #20
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har heldigvis ingen venner som legger ut slikt. Da tror jeg at jeg hadde slettet dem av vemmelse.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:36.