Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Halloween - nærmeste lørdag eller korrekt dato?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-10, 20:10   #1
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Halloween - nærmeste lørdag eller korrekt dato?

Det diskuteres i nabolaget her om det er kosher å gå hgalloween på nærmeste lørdagskveld eller om det være på korrekt dato. Det er jo mye enklere å administrere sukkerhøye småunger på en lørdag enn søndag/midt i uka. Der vi bodde før var det alltid på lørdag, men så nevnte noe at det var uakseptabelt og kun kunne være på riktig dato. Men Halloweenfester pleier jo og å være nærmeste lørdag?!

Gammel 26-10-10, 20:12   #2
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Halloween - nærmeste lørdag eller korrekt dato?

Vi blir invitert på fest på søndag, har jeg fått vite, så da skal det gås den dagen.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 20:13   #3
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her feires det på korrekt dato. Jeg må innrømme at jeg syns det er slitsomt med unger på døra flere dager i strekk. Vi har forøvrig hatt slike fester på korrekt dato også.

Gammel 26-10-10, 20:15   #4
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Her feires det på korrekt dato. Jeg må innrømme at jeg syns det er slitsomt med unger på døra flere dager i strekk. Vi har forøvrig hatt slike fester på korrekt dato også.

Ja, det er derfor jeg lurer, for at det ikke skal bli dumt for naboene. Men har du vært på voksen-halloweenfester midt i uka, altså?

Gammel 26-10-10, 20:20   #5
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Voksne går vel ikke knask-eller-kneprunde. Men voksenhalloweenfester - finnes det altså? Det gjør det sikkert, men jeg har aldri vært borti det.

Gammel 26-10-10, 20:21   #6
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, vi har arrangert for barnas venner. Voksen Halloween-fest ser jeg ikke for meg at jeg hadde reist på.

Gammel 26-10-10, 21:42   #7
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

På korrekt dato, alltid.

Gammel 26-10-10, 21:43   #8
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Korrekt dato.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 21:47   #9
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Akkurat der er vi korrekte.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 21:58   #10
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tar jeg feil, eller er det den n'te tråden her inne om akkurat dette temaet?
Det er 31. oktober som er Halloween, ikke nærmeste lørdag. Det blir sykt hvis man skal sitte parat ved døren to dager bare fordi noen ikke vil ha sukkerhøye unger andre dager enn lørdag. Da får man heller la være å sende barna ut.

Gammel 26-10-10, 22:10   #11
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Tar jeg feil, eller er det den n'te tråden her inne om akkurat dette temaet?
Det er 31. oktober som er Halloween, ikke nærmeste lørdag. Det blir sykt hvis man skal sitte parat ved døren to dager bare fordi noen ikke vil ha sukkerhøye unger andre dager enn lørdag. Da får man heller la være å sende barna ut.

nei, altså, det er jo derfor jeg spør.

Jeg har vært på masser av halloweenfester for voksne.

Gammel 26-10-10, 22:20   #12
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kommer ikke til å dele ut godis lørdag, for å si det sånn.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 22:21   #13
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Guttungen er i hvertfall invitert hjem til en kompis på søndag, og det er kun søndag jeg kommer til å ha godisskåla klar ved døra, sånn i tilfelle noen skulle dukke opp.

Og forøvrig var vi en gjeng som feiret Halloween med brask og bram og full utkledning den gangen vi alle var unge og barnløse, men godt voksne - og så vidt jeg veit, har alle som en kuttet ut etter at vi fikk unger.

Gammel 26-10-10, 22:23   #14
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kun søndag ungene kommer til å få noe her.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 22:49   #15
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har gått rundt og tenkt at det var Halloween på lørdag, så det tok litt tid før jeg skjønte poenget med å spørre om dette i år. Kanskje jeg må ha litt knask i beredskap likevel, siden jeg er hjemme søndag (men ikke lørdag).

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 22:59   #16
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Guttungen er i hvertfall invitert hjem til en kompis på søndag, og det er kun søndag jeg kommer til å ha godisskåla klar ved døra, sånn i tilfelle noen skulle dukke opp.

Og forøvrig var vi en gjeng som feiret Halloween med brask og bram og full utkledning den gangen vi alle var unge og barnløse, men godt voksne - og så vidt jeg veit, har alle som en kuttet ut etter at vi fikk unger.

Ja, jøss, lenge siden jeg var på halloweenfest for voksne nå, men jeg har vært. Og vet at det fins.

Gammel 26-10-10, 23:03   #17
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Søndag!

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 23:11   #18
Bertine
Fullverdig medlem

Bertine sin avatar

Bertine har et hav av muligheter foran seg
Standard

Korrekt dato! Om det kommer noen på døra dagen før, vil det ikke bli utdelt noe godteri her i huset.

Bertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 11:44   #19
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Jeg har vært på masser av halloweenfester for voksne.

Det er vanlig altså? Det kan nok være at mitt nettverk vet at jeg intenst hater å kle meg ut og alle varianter av slikt, det kan være de har det uten meg.

Gammel 27-10-10, 12:22   #20
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 316
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Vi har invitert til familiefest for venner og venners barn den 31. oktober. Jeg har bestemt meg for å omfavne Halloween. Ungene har kjempeglede av det. Ikke vanskelig å forstå det, de får kle seg ut i gruelige kostymer og ringe på hos naboene og få godteri. What´s not to love, liksom?

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:27.