Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

SMS fra en venn

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-10, 22:47   #1
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Stort smil

SMS fra en venn

SMS fra en venn:

"Savner du en mann som kan pleie deg nå når du er syk, sa du?
Det fins INGEN menn som pleier en kvinne når hun er syk,
ønsk deg noe annet!"

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 22:48   #2
Maysen
Nyter et nytt liv

Maysen sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Sv: SMS fra en venn

Så sant så sant

Gammel 27-10-10, 22:52   #3
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Så jeg har kapret den eneste i heleste verden?

Gammel 27-10-10, 22:59   #4
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Da var jeg i ti år gift med en kvinne. En kvinne med en ganske stor penis.
Det var ganske fint.

Gammel 27-10-10, 23:02   #5
Left
Passiv

Standard

Da har jeg også hatt rimelig flaks.

Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 08:18   #6
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Så jeg har kapret den eneste i heleste verden?

Nei, jeg har den andre.
Og min sønn er den tredje, han pleier så godt han kan, mest med kos og klapp da, men han er svært omtenksom. Nå er ikke jeg syk da, men i min gravide tilstand f.eks litt kvalm og svimmel, så da kommer gjerne gutten og ser bekymret på meg og gir en kos så mamma skal smile... Og ja, jeg har sjekket, han er gutt.

Gammel 28-10-10, 08:26   #7
Anne

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rett skal være rett, gutten min på åtte har et stort hjerte og er empatisk
Så de fins nok, i alle størrelser

Gammel 28-10-10, 08:33   #8
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

FP - det eneste nettstedet i verden hvor selv vitsene må være PK.

Gammel 28-10-10, 08:35   #9
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Selvfølgelig!

Jeg kan bli litt gneldrete at foreldede myter om menn. Men som sagt kan det være fordi jeg er så fryktelig heldig å ha funnet et eksepsjonelt deilig og oppegående eksemplar selv

Gammel 28-10-10, 08:41   #10
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og jeg har det fjerde eksemplaret av arten.

Jeg tror ikke vi gjør oss selv noen tjenester med slike vitser, jeg. Det kan lett bli litt selvoppfyllende. Hvor "mannlig" føler en empatisk og omsorgsfull mann seg når han hører denne vitsen?

Gammel 28-10-10, 10:52   #11
Anne

Anne sin avatar

Standard

Jeg syns den var morsom jeg.

Dere er så seriøse

Gammel 28-10-10, 10:55   #12
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Jeg syns den var morsom jeg.

Jeg syns den var teit og poengløs, men det er kanskje fordi jeg alltid har vært omgitt av menn som har pleiet meg og gitt meg masse omsorg når jeg har vært syk. Først min far og nå min mann. Jeg skjønner vel bare ikke greia, tenker jeg.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 10:56   #13
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Jeg kan bli litt gneldrete at foreldede myter om menn. Men som sagt kan det være fordi jeg er så fryktelig heldig å ha funnet et eksepsjonelt deilig og oppegående eksemplar selv

Ja, grunnen til at jeg ikke ble gneldrete er jo fordi jeg har vært så fryktelig uheldig og ikke funnet et eksepsjonelt deilig og oppegående eksemplar selv.

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg tror ikke vi gjør oss selv noen tjenester med slike vitser, jeg. Det kan lett bli litt selvoppfyllende. Hvor "mannlig" føler en empatisk og omsorgsfull mann seg når han hører denne vitsen?

Vi får be om et lukket underforum bare for kvinner slik at vi slipper at mennene leser disse vitsene! Æ gler mæ allerede! (Husk det er ikke bare vitser vi kan dele der inne!)

Gammel 28-10-10, 11:41   #14
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Syns nå vitsen var gøyal jeg da. For det er vel en del sannhet i en?

Selv har jeg faktisk klart å kapre en omsorgsfull mann. Mer omsorgsfull ovenfor sin partner enn det jeg klarer å være i alle fall... Han får omsorg når han er virkelig syk altså. Jeg er ikke ond heller.
Men han var rett og slett fantastisk da jeg var gravid og syk. Han var sikkert dritlei av at jeg ikke klarte å bidra med noenting somhelst, og lei av at jeg kastet opp hele tiden, osv osv osv.
Selv når jeg bare er forkjøla stikker han ut og handler halsdrops, lager te og styrer på.
I`m a lucky woman.

Gammel 28-10-10, 12:25   #15
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Syns den var morsom jeg.

Gammel 28-10-10, 12:30   #16
AprilRyan

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Det er nå vi må synes synd på de kvinnene som ler og bli sinte på mennene som synes vitsen er morsom.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 12:44   #17
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

"How do you know if it's time to wash the dishes and clean your house? Look inside your pants, if you find a penis in there, it's not time."
Jo Brand

Gammel 28-10-10, 17:33   #18
Anne

Anne sin avatar

Standard

det må da være lov å le av dette?

Skal vi la være å le av blondinevitser da tilfelle de blir såret og tror at alt som sies om dem er sant?

Gammel 28-10-10, 17:48   #19
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Ja, det kan bli litt...eh...kjedelig? Kanskje?

Jeg har også en omsorgsfull mann, altså, men litt forsiktig stereoptyping tåler vi sansynligvis.

Gammel 28-10-10, 20:39   #20
Olive Oyl
Sperret

Medlem siden: Aug 2010
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

det må da være lov å le av dette?

Skal vi la være å le av blondinevitser da tilfelle de blir såret og tror at alt som sies om dem er sant?

Det er vel ingen her som har sagt at det ikke er lov til å le.
Jeg synes heller ikke den var morsom, siden jeg ikke syntes den var treffende, men det har ikke noe med å foretrekke PK-humor.

Olive Oyl er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:58.