|
Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Hvilken bil kjører dere, og hvorfor?, hvor lenge planlegger dere å ha bilen, |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilken bil kjører dere, og hvorfor?Vi kjører en Citroën C4 Grand Picasso, fordi vi trenger en bil som har plass til tre barneseter i baksetet. Ekstra kjekt med stort bagasjerom og to nedfelte seter. |
![]() |
![]() |
#3 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken bil kjører dere, og hvorfor?Vi har en Caravelle og det er grunnet at vi har to rullestolbrukere, så vi har heis inn i bilen og da trenger vi plass. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Hvilken bil kjører dere, og hvorfor?Jeg har Toyota yaris og elsker den. Den passer perfekt til kroppen min på en måte
![]() |
#5 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken bil kjører dere, og hvorfor?VW Touran + Audi A3 + Mitsubishi L300.
![]() |
![]() |
#6 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Hvilken bil kjører dere, og hvorfor?BMW 520d Touring. Fordi det er den beste bilen
![]() |
#7 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hvilken bil kjører dere, og hvorfor?Vi kjører per i dag Audi A4 Avant og Peugeot Expert. Sistnevnte er mannens arbeidsbil, og den byttes på nyåret ut med en VW Touran. Til familiebruk har vi akkurat bestilt ny bil også, en VW Tiguan med full pakke.
![]() |
#8 |
maler
|
![]() Sv: Hvilken bil kjører dere, og hvorfor?Vi kjører en VW touran 2005-modell. Den kjører vi fordi den gamle bilen vår tok kvelden for 2 år siden og vi ventet en liten tass som gjorde at vi ble avhengig av 3 bilstoler i baksetet og da var det slett ikke mange biler som var aktuelle. Vi er fornøyd med bilen, men kan på sikt tenke oss å bytte i og med at eldstemann er ute av bilstolen så det ikke er så plasskritisk i bredden lenger, mer i lengderetningen der touranen er kort. Men foreløbig har vi den på ubestemt tid.
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvilken bil kjører dere, og hvorfor?Vi har akkurat fått ny bil. Det ble en Peugeot 5008 med 7 seter.
![]() |
![]() |
#10 |
er her
|
![]() Sv: Hvilken bil kjører dere, og hvorfor?Vi har en V40 og en V70 (mannen er forelsket i Volvo eller noe sånn).
![]() |
#11 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hvilken bil kjører dere, og hvorfor?Vi kjører:
![]() |
#12 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Hvilken bil kjører dere, og hvorfor?Mercedes Vito, for det er jo den vakreste og mest praktiske bilen i verden.
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Hvilken bil kjører dere, og hvorfor?BMW X3 fordi vi ville ha det. Sist redigert av Señora : 29-10-10 kl 12:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilken bil kjører dere, og hvorfor?
Jepp!
![]() |
#15 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hvilken bil kjører dere, og hvorfor?
Egentlig ikke!
![]() |
#16 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Hvilken bil kjører dere, og hvorfor?Vi kjører en Toyota tiseters minibuss. Nå kan jeg jo si at vi kjører minibuss fordi vi har fire unger, men siden vi hadde minibuss med to unger også så er grunnen at vi liker å ha god plass i bilen (noe vi egentlig ikke har nå med seks personer og vogn). Vår neste bil blir en landcruser. Om ca tre år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Hvilken bil kjører dere, og hvorfor?Jeg innser at for meg er bil et fremkomstmiddel til å frakte ting og folk og at jeg ikke aner hvor mange hester vi forer eller sånn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Hvilken bil kjører dere, og hvorfor?Hvorfor flyttet du innlegget ditt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hvilken bil kjører dere, og hvorfor?Vi har en toyota avensis stasjonsvogn. Men nå har jeg lyst på en 7-seter, og jeg vil ha automatgir, så det er mulig vi bytter bil i første halvdel av neste år. Vi har forøvrig vært utrolig fornøyd med bilen vi har nå! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|