|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vintertid ... igjenDa er det påtide å stille klokken... Fordelen er jo selvf at man får sove 1 time lenger i morgen, ergo kan man feste 1 time lenger i natt...den som gjør sånt no` vel og merke... Og at det blir lysere på morgenen. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vintertid...igjenHelt enig! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Vintertid...igjenSove lenger om morgenen? |
|
|
|
#5 |
|
maler
|
Sv: Vintertid...igjenJeg liker ikke dette. Pre-barn likte jeg det heller ikke, men da ble det i det minste bonus med en time ekstra søvn. Eller hvis man hadde uflaks og hadde vakt den natten, ville man få en time ekstra vakt, det var ikke fullt så kult. Nå betyr det at vi har våken plutt klokka halv fem istedenfor halv seks. Midt på natta med andre ord.
|
|
|
#6 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Vintertid...igjenJeg liker det slett ikke, men det er fordi jeg ikke kan fordra tanken på at det blir mørkt om kvelden en time tidligere, sånn plutselig.
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Vintertid...igjenJeg liker det litt, jeg. Heller lysere morgener enn ettermiddager, og den ene timen ekstra en gang i året elsker jeg. :zzzzzzzz: |
|
|
|
#8 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Vintertid...igjenMørketiden er jo helt fantastisk. Levende lys, lys på trær ute i julen (samt alle lysene i vinduene) og leenge etter, stillheten ute på kveldene, friskheten i lufta ... Nei jeg elsker det. Jeg liker dog ikke så godt ekstremkulde, så det er jo en ulempe når det blir vinter.
|
|
|
#9 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vintertid...igjen
Joda... Det er jo koselig nok det. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Vintertid...igjenLiker mørketida eg. Og heller lysere morgener når ungene er på skulevegen, enn lysare ettermiddager. Dessuten er da ikkje noko problem å vera ute i mørket, bare tre ei hodelykt på ungane, og slepp dei laus.
|
|
|
#11 |
|
I farta!!
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vintertid...igjenJeg liker ikke å stå opp når det er mørkt, så jeg synes vi flytter klokka en måned for seint jeg... Eller aller helst, jeg ville ikke ha sommertid i det hele tatt. Skjønner ikke poenget med at vi skal ha en slik kollektiv "stå-opp-tidligere-aksjon" hver sommer. Noe A-menneskene har funnet på tror jeg.... |
|
|
|
|
|
#13 |
|
snart helsesøster
|
Sv: Vintertid...igjenJeg liker det IKKE. Mye bedre å ha det lenger lyst om ettermiddagen når man har fri da.
|
|
|
#14 |
|
nju nja njo
|
|
|
|
#15 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Vintertid...igjenLikte det før, hater det nå, kjenner jeg.
|
|
|
#16 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Får man? Mine barn er ikke innstilt slik. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Vintertid...igjenJeg har ordnet meg seinvakten imorgen, og er veldig fornøyd med det, så jeg får en time ekstra |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Vintertid...igjenJeg liker også mørke kvelder med telys og pledd. Men jeg kan ikke fordra den hersens klokkestillinga. I hvertfall ikke fra sommer- til vintertid. Ser ikke frem til å stå opp fire i natt, kan man si.
|
|
|
|
#19 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Vintertid...igjenBegge mine unger er ekstreme sovedyr, minsten våknet ikke før 9.30 i morges. Men typisk nok så våkner han vel 7 eller noe i morgen når det er MIN tur til å stå opp.
|
![]() |
|
|