|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
www.bomulls.no
|
Det beste regntøyet?Ja, nå lurer jeg på hvilket regntøy som holder best; kanskje spesielt med tanke på at jeg har en særs aktiv unge som elsker sølepytter og alt som spruter og plasker.
Dåtten ♥ 2006, Fjåtten ♥ 2008 & Lyn fra klar himmel ♥ 2018 Some people just need a high-five. In the face. With a chair. Sist redigert av Bomull : 02-11-10 kl 23:56. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
I mål
|
Sv: Det beste regntøyet?Vi har hatt Reflex, Helly Hansen og Troll. Jeg liker Reflex best, jeg likte Troll også men syntes det holdt dårligere kvalitetsmessig. Helly Hansen vi har nå er av den litt tynne typen, og jeg synes det blir veldig vått. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det beste regntøyet?Ingenting ville holdt mine tørre.
|
|
|
#4 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det beste regntøyet?Nå har vi Reflex til begge to, og så langt er det det merket jeg liker best.
|
|
|
|
#5 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Det beste regntøyet?Jeg liker også Troll sitt best. Har ikke funnet noe som er bedre.
|
|
|
|
#6 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Det beste regntøyet?Ingenting holder mini her tørr, selv gummistøvlene er klissvåte inni når han har vært på svømmetur. Men vi er veldig fornøyd med stormberg sine regnsett. Det har holdt frøkna tørr, men hun bedriver ikke ekstremsport i regnvær.
|
|
|
#7 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Det beste regntøyet?Str. 104/110, evt. også 92 til frøkna. De har ikke Troll i butikk som jeg vet her i byen, jeg har i allefall ikke funnet regntøyet, så jeg ser etter på nett, men mange steder har de enten bare buksen eller jakken, eller ikke i det hele tatt. Dog meget mulig jeg har oversett noen butikker, så tips meg gjerne.
|
|
|
#8 |
|
MORMOR
Sv: Det beste regntøyet?Jeg fant litt regntøy fra Troll, men ikke de størrelsene du skulle ha. Hm.
|
|
|
|
#9 |
|
I mål
|
Sv: Det beste regntøyet?De hadde regntøyet fra Troll på salg sist jeg var innom der, Absalone, så muligens tomt nå. Men jeg har bestilt derfra før. Sende dem en mail og høre kanskje? De er veldig greie. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
bits and pieces
|
Sv: Det beste regntøyet?Syns Reflex sitt er ganske bra, men vi har vært veldig uheldig med glidelåsene på jakkene, så har ikke kjøpt det noe mer.
|
|
|
|
#11 |
|
Skal rømme
|
Sv: Det beste regntøyet?Vi har vært veldig fornøyd med refleks, men det blir sagt her, noen unger er umulig å holde tørre i regnvær. Kanskje sånn "regndress" kunne vært noe?
|
|
|
#13 |
|
Drømmer
|
Sv: Det beste regntøyet? |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Drømmer
|
Sv: Det beste regntøyet?Her har de hel dress, vi hadde det til poden i fjor. Barnehagen var veldig fornøyd med den. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Drømmer
|
Sv: Det beste regntøyet?Her er 2delt med avtagbart ullfor. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Det beste regntøyet?Troll sitt regntøy med uttagbart for er det regntøyet vi har vært desidert mest fornøyd med. Barnehagen elsker det.
|
|
|
|
#17 |
|
Står på egne ben
Sv: Det beste regntøyet?Hel regndress fra Reflex holder min badeunge mest tørr. 2-delt kan jeg bare glemme. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
MORMOR
Sv: Det beste regntøyet?Hel regndress?
|
|
|
|
#19 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Det beste regntøyet?Jeg tenker at hel regndress må være helt fryktelig å ha på seg. Både når man skal på do, og med tanke på at det kanskje blir klamt.
|
|
|
#20 |
|
Står på egne ben
Sv: Det beste regntøyet?Vi har hel Reflex regndress m/fleecefor som ikke kan tas ut. Den er super. Har aldri opplevd at han blir klam i det kjølige høstværet når han bruker den. Han har kun et tynt lag med ull under. Det er faktisk mye mere tungvint å gå på do med 2-delt regndress. De har jo gjerne jakker som må av først og så dra ned buksa med seler. Mye kjappere og enklere for ungene selv også med hel dress enn 2-delt regntøy med seler som de fleste barnehageunger har. |
|
|
|
![]() |
|
|