|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
flisespikker
|
![]() Sherwoodskogens personlighetstest!Noen har sett denne før, men ganske sikkert ikke alle. Det pleier å bli interessante diskusjoner ut av den når folk er uenige om svarene, og i tillegg er det en ganske morsom analyse av svarene som jeg kan poste litt senere. I første omgang er det morsomt å se hva folk svarer.
![]() |
#3 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!Lille-John (var vel singel, forsvarte en handling gjort i beste mening som reddet noen fra en vanskelig situasjon, og tilbød henne vel "kjærlighet" når det var blitt slutt mellom henne og Robin) Sist redigert av Dronningen : 03-11-10 kl 14:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!Marian
![]() |
#5 |
flisespikker
|
![]() Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!Jeg tror ikke jeg har endret mening, jeg heller. (Selv om det er veldig morsomt å lage scenarier som legger til masse manglende detaljer for å legge mye mer skyld på den ene etter den andre.
![]() |
#6 |
Textrovert
|
![]() Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!OK, min rekkefølge er omvendt, med MEST umoralsk på topp:
![]() |
#9 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!1. Robin Hood - litt vel prinsippfast kanskje, men det har ikke så mye med moral å gjøre synes jeg.
![]() |
#10 |
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!Lille-John og Marian stiller likt etter mitt syn
![]() |
#12 |
villende
|
![]() Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!Jeg mener følgende: |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Leser
|
![]() Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!
Jeg husker ikke hva jeg svarte sist, men jeg er i alle fall enig med Teo nå.
![]() |
#15 |
villende
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
www.bomulls.no
|
Jeg skrev det første som falt meg inn, men ser jo så absolutt at jeg kan endre standounkt altså - og er ikke gale uenige med deg heller!!
![]() |
#17 |
Den paranoide androide
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!Lille-John - Riktignok er han opportunistisk, men ikke noe galt i å være målbevisst.
"The most likely way for the world to be destroyed, most experts agree, is by accident. That's where we come in. We're computer professionals. We cause accidents." - Nathaniel Borenstein Pappa til G2002, G2003, G2009 og G2012. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!Robin - ikke gjort noe galt, bare prinsippfast. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
flisespikker
|
![]() Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!Morsommere hvis man begrunner, kanskje?
![]() |
#20 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!Hestene
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house Sist redigert av Kitty Bastard : 03-11-10 kl 16:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|