Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

For en morgen

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-10, 08:57   #1
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Ulykkelig

For en morgen

Minstemann har hatt hylenatt, fra 22 til midnatt, så fra 04 til mannen min sto opp med han kl 6. Gjeeesp. Jeg fikk ligge litt mens han vekket de andre og gjorde dem klare til å gå, mellomste hylte og bar seg, som alltid. Jeg hørte han snakket om kvalm, tett hals og diverse. Sto opp og fant en temmelig hysterisk unge i gangen som stinket aceton og var kokvarm. Fikk ringt kontaktlærer og gitt beskjed. _I det jeg har lagt på ringer det fra kontoret på skolen, eldstemann har stupt på sykkelen og smelt fortennene, blør og er forslått. Mannen min måtte kaste seg i bilen og er hos tannlegen med han nå, får ta legen etterpå om hodet har fått seg en smell også.
Stakkar storegutten vår, håper virkelig ikke at begge fortennene har røket
Så her sitter jeg med ett stykk grinete og trøtt baby, en halvsyk og fornærmet 3.klassing og ei ruske som burde vært i barnehagen for lengst. Veninnelunsjen kan jeg vinke farvel til. Godt sola er på vei opp i allefall !

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:01.