Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Gummistrikknapping

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-10, 20:10   #1
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Gummistrikknapping

Disse gummistrikkene som følger med dresser som ReimaTec, Troll, Reflex o.l, er utrolig slitesterke og fine. Derfor er det noen som har funnet ut at de er flotte å kneppe av andres dresser og bruke selv.

I dag kunne jeg konstantere at strikkepar nr 3 var forsvunnet hos T. Nylonstrikkene som er på regntøyet får være i fred, mens de andre (som koster litt og jeg har kjøpt til dressene), forsvinner par etter par.

Strikkene har trange knappehull, og knappene på dressen er inntakte, så jeg antar noen forsyner seg.

Måtte klage min nød til en stakkars assistent i dag.

Gammel 04-11-10, 20:12   #2
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gummistrikknapping

I alle dager, går det an å være så frekke!

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 20:15   #3
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Dæven ... Du får kameraovervåke dressen og finne ut av hvem som er synderen! Jeg blir lett lattermild med én gang jeg leser slikt, det er en vantro latter for jeg har hardt for å tro at noen kan gjøre slikt.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 20:17   #4
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det virkelig mulig?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 20:19   #5
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Tro meg. Jeg trodde det var tilfeldig de første gangene, men nå.. Jeg blir så oppgitt! Skal min jente liksom løpe rundt med dress som ikke kan festes under støvlene? Hrmf. Finne nye strikker nuh..

Gammel 04-11-10, 20:19   #6
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Utrolig hva folk gjør seg til kjeltring for. Strikk?! Gudbedre.

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 20:21   #7
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 51
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

I alle dager, folk er ikke helt gode.

Jeg tror jeg hadde sydd dem fast med tynn fiskesene, så kunne vedkommende som plukka strikk fått seg en liten ahaopplevelse når den plutselig satt bom fast.

Gammel 04-11-10, 20:25   #8
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Er det mulig, utrolig hva man får seg til å gjøre.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 20:25   #9
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvor får man kjøpt sånne?

Turbo har en ute bukse fra name it med sånn sterk strikk men ene er blitt øddelagt ,og den som var med finner jeg ikke... Tror faktisk den er satt på noe annet som nød en gang,snoopys regnklær kanskje? og de er i bhg...

De er mye bedre en strømpestrikk. som blir øddelagte etter 3 dagers bruk...

Gammel 04-11-10, 20:29   #10
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hæ, mener du at andre unger har funnet ut at strikkene er så gode at de setter dem på sin egen dress? Er de mulig?! De har ikke funnet et eller annet formål de kan bruke disse strikkene til da? Jeg greier liksom ikke helt se for meg at unger er så praktiske....

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 20:32   #11
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anuk, her.

Hæ, mener du at andre unger har funnet ut at strikkene er så gode at de setter dem på sin egen dress? Er de mulig?! De har ikke funnet et eller annet formål de kan bruke disse strikkene til da? Jeg greier liksom ikke helt se for meg at unger er så praktiske....

Ungene? Hahaha, nei - det er nok foreldrene, det.

Gammel 04-11-10, 20:36   #12
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Standard

Jeg holder en knapp på foreldrene, ja. De har sikkert funnet ut at nylonstrikkene ryker fort, mens de andre holder evig.. og koster penger.

Gammel 04-11-10, 20:37   #13
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Så foreldre knepper av disse stikkene i all hemmelighet ved levering/henting? Jeg kan ikke tro at noen (ikke nick, generell benevnelse!! ) kan få seg til å gjøre det.

Sist redigert av skyfri : 04-11-10 kl 20:43.
skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 20:39   #14
Anita72
endelig ferdig studert

Anita72 sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Hvor får man kjøpt sånne?

Turbo har en ute bukse fra name it med sånn sterk strikk men ene er blitt øddelagt ,og den som var med finner jeg ikke... Tror faktisk den er satt på noe annet som nød en gang,snoopys regnklær kanskje? og de er i bhg...

De er mye bedre en strømpestrikk. som blir øddelagte etter 3 dagers bruk...

Du får kjøpt sånne strikk i sy og stoffbutikker, metervare

Gammel 04-11-10, 20:42   #15
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anita72, her.

Reimastrikkene kommer ikke i metervare, nei. Men jeg vil tro man får kjøpt dem på utstyrsbutikker. Jeg hørte i alle fall rykter om at noe sånt var mulig før. Selv har jeg ikke kommet meg ivei for å finne det ut, så her sliter vi meter på meter med knapphullsstrikk som før.

Gammel 04-11-10, 20:44   #16
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anita72, her.

Nei ikke her. Her har de bare de vanlige knapp strikkene. Sånne tynne dritt strikk som var på ting før.
Har foresten bare en sikkelig stoff og garn butikk,så har vi en med garn og lappeteknikk. og begge har bare sånne gamel dagse

Gammel 04-11-10, 20:50   #17
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Nei ikke her. Her har de bare de vanlige knapp strikkene. Sånne tynne dritt strikk som var på ting før.
Har foresten bare en sikkelig stoff og garn butikk,så har vi en med garn og lappeteknikk. og begge har bare sånne gamel dagse

Da går du i garderoben og stjeler. Henger sikkert noen på dressene der.

Gammel 04-11-10, 20:52   #18
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Stine-mor, her.

Da går du i garderoben og stjeler. Henger sikkert noen på dressene der.

Er få som har dresser nå. ikke noe snø ute. Og de fleste bruker regnklær nå og 2 delt. Og mange bruker sånne klær som ikke har sånne strikk. Så blir nok dårlig

Gammel 04-11-10, 20:54   #19
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Er det mulig?

Guttungen går forresten nesten konsekvent med dress som ikke er festet under skoene. Selv om der er strikk. Åpenbart er ikke barnehagen storfan av slike, for den skal umulig kunne hoppe av på begge bena hver dag, vel? (men ordiær knappestrikk på regnbuksa de egetlig nesten ikke skal bruke, er nesten utslitt... så han tråkker nå på den på et vis...)

Gammel 04-11-10, 21:22   #20
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Standard

Æsj, jeg var tom for billigstrikker og hadde kun gummistrikker igjen.
Så i morgen skal jeg ut og kjøpe to ruller. En til meg og en til barnehagen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:05.