|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva er julegaveplanene til ungene i år da?Hva planlegger dere å kjøpe til barna i år? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Sv: Hva er julegaveplanene til ungene i år da?I år er det slalomutstyr som står på gavelista. Barna er da 3, og nesten 5 år.
|
|
|
|
#3 |
|
I endring
|
Sv: Hva er julegaveplanene til ungene i år da?Det er ett like godt spørsmål hvert år og når lille frøken i tillegg har bursdag 15.12 så blir det enda verre. Men planen min er å kjøpe tripptrapp stol til henne, enten til jul eller bursdag, hun blir forresten 2år.
|
|
|
#4 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva er julegaveplanene til ungene i år da?Slalomutstyr har vi tenkt å kjøpe til LilleVenn på 7 år. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er julegaveplanene til ungene i år da?8-åringen ønsker seg slalomutstyr og kamera. Vi kjøper ihvertfall slalomutstyr. (Vi har slalombakke nesten rett bak husveggen, så slalomutstyr er et must her)
|
|
|
#6 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Hva er julegaveplanene til ungene i år da?Jeg er litt sånn
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er julegaveplanene til ungene i år da?10-åringen og 9-åringen får Londontur med sin mor, altså meg, og sin farmor i julegave. Og det er så langt jeg har kommet. Sist redigert av Krem : 08-11-10 kl 11:40. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hva er julegaveplanene til ungene i år da?Veldig-snart-3-åringen har vi kjøpt råsa CD-spiller til. Hun elsker musikk og har frem til nå ikke hatt spillemuligheter på rommet sitt. Hun skal få barnesang-plater av søsknene sine.
|
|
|
#9 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Hva er julegaveplanene til ungene i år da?Minstemann: Tripptrapp-stol.
|
|
|
#10 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hva er julegaveplanene til ungene i år da?Jeg lurer litt på å gi publikumsplass til Nytt på Nytt til 11-åringen. Kan man ta med barn dit? Da kan hun og jeg få en storbytur sammen.
|
|
|
#11 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Hva er julegaveplanene til ungene i år da?Fireåringen hadde trengt akebrett og skøyter, så kanskje en av delene havner under treet. Snart ettåringen har bursdag ei uke før jul, så der trengs det dobbelt opp med kreativitet. Tror hun må få seg litt duplo, i hvert fall.
|
|
|
#12 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Hva er julegaveplanene til ungene i år da?Forresten, kanskje vesla på 2,5 skal få lekekjøkken - kanskje det fra IKEA? Vil det være stas for henne?
|
|
|
#13 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hva er julegaveplanene til ungene i år da?
2,5-åringen vår fikk lekekomfyr i fjor av onkel og hun bruker den hver eneste dag. Det er en sånn tresak som ligner på Brio, veldig populært og veldig solid.
|
|
|
#14 |
|
geskjeftig
|
Sv: Hva er julegaveplanene til ungene i år da?Toåringen får ikke julegave av oss, han får penger på kontoen sin. Han merker ikke forskjell uansett, når det blir så mange gaver på en gang.
|
|
|
#15 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Hva er julegaveplanene til ungene i år da?Våre to prøvde slalåm første gang i vinter og likte det veldig godt, så vi planlegger å gi dem slalåmutstyr. Det blir en litt dyr presang, men noe de kan ha mye glede av, tror vi. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Hva er julegaveplanene til ungene i år da?Åtteåringen får Ipod Nano.
|
|
|
#18 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Hva er julegaveplanene til ungene i år da?Jeg lurer på å lage dukkeklær til Lille Ville (som blir 3 snart). I helgen sto jeg på messe, og kjøpte dukketøystativ med kleshengere. Tanken er at hun bruker det til vanlig, og så bruker jeg det på messe. Men hun må jo ha litt å henge på det, så jeg må nok til med strikkepinner og symaskin.
|
|
|
#19 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hva er julegaveplanene til ungene i år da?Vi tenker vi ikke går for en stor gave i år, men flere små da de får lite leker fra andre enn oss. Familien sender gjerne penger eller klær, og kjenner ikke ungene så godt (bort sett fra mine foreldre). |
|
|
|
|
|
#20 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Hva er julegaveplanene til ungene i år da?Eldste får sikkert Super Mario til DS. Minstesøster får kanskje egen rattkjelke, så mora slipper all kjeklinga om den ene søstrene deler. |
|
|
|
![]() |
|
|