|
Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Hvilket digitalt speilreflekskamera til amatør?Sambo ønsker seg digitalt speilreflekskamera. |
![]() |
![]() |
#3 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket digitalt speilreflekskamera til amatør?Jeg lurer også på dette. Har fått noen penger til jul og lurer på om jeg skal investere i kamera. Det er romjulssalg på Fotovideo - er dette et bra tilbud? Er det eventuelt andre objektiver som er bedre i kombinasjon med kameraet?
![]() |
#4 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvilket digitalt speilreflekskamera til amatør?Alle andre objektiver er bedre enn kit objektivet. Det tilbudet er bra, men ikke mer enn normalt. Man får kamera til den prisen ganske mange steder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Hvilket digitalt speilreflekskamera til amatør?Takk for godt råd, Isolde. Jeg er helt grønn på kamerafronten og trenger alle tips jeg kan få.
![]() |
#6 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvilket digitalt speilreflekskamera til amatør?Hvis du har Lefdal i nærheten så jeg det samme kameraet til 3500 i kundeavisen deres denne uken.
![]() |
|
|