Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Anbefal meg en vinterdress til 8-åringen

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-10, 10:42   #1
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Spørsmål

Anbefal meg en vinterdress til 8-åringen

Har ikke noe sånt etter eldstemann, han nektet helt dress etter han begynte på skolen. Mellomste derimot digger å gå i dress.
Busdsjettet er ikke veldig stort, men jeg har lyst til å kjøpe noe som ser litt kult ut. Str. 134
Tips ?

Gammel 15-11-10, 10:43   #2
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en vinterdress til 8 årigen

*følger med* Guttungen ønsker seg hel dress ...

Gammel 15-11-10, 10:58   #3
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Eneste plassen jeg fant dress til turbo i fjor var på europris. I størresle 134/140.
Husker ikke merke men den som var best i test for noen år siden. han har brukt den hele forige sesong og nå.Er heldigvis enda passelig og den synnes nesten ikke at den er brukt. Den er brukt hver dag(i vinter) siden i fjor og den er mye finere i stoffet en reima tec buksen han har som ekstra bukse som er brukt kanskje 1 gang i uka i vinter.

Gammel 15-11-10, 11:05   #4
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Vi har dress fra Lego Wear i den størrelsen. De er rimeligere enn TTH og har holdt veldig godt.

De har store dresser på Name It også. Jeg tror de kom ganske godt ut i årets test i Foreldre & Barn. Jeg tror de koster rundt 300,- Men jeg får det ikke helt til å henge på greip at en så rimelig dress skal være såpass bra.

Gammel 15-11-10, 11:10   #5
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Skal jammen sjekket ut Name It !
Friends på obs er det vel som vant en test i fjor ? De er jo heller ikke dyre.

Gammel 15-11-10, 11:18   #6
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Her på Kids( var Exit før de selger name it klær) Går bare vinterdressene til 116 :/
Det er gode dresser. har hatt både exit til turbo og name it.

I fjor var ikke det kapphal? eller hva de nå heter

Gammel 15-11-10, 11:27   #7
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

G-sport har tilbud på helly hansen dresser til 499.
Mulig det bare er nettilbud.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-10, 12:14   #8
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Andreklassingen min har ticketdress i 134. Det ser jeg flere som har i andreklassegarderoben, den går for å være kul nok.

Gammel 15-11-10, 12:15   #9
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hverken friends eller name it går høyt nok i størrelser til en normalt stor åtteåring.

Gammel 15-11-10, 12:25   #10
M@M
Erfaren

M@M sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
M@M er populærM@M er populærM@M er populær
Standard

Vi har isbjørn of sweden og er kjempefornøyd med det. Den er ganske dyr, men er av og til på tilbud på xxl. Eller så er de store barna ofte fornøyd med typer varmedress, slik som voksne har.

Gammel 15-11-10, 13:18   #11
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal meg en vinterdress til 8-åringen

Denne fra sportmann.no synes jeg var tøff for store barn, kommer ikke helt frem i teksten om den er ordentlig foret, men det er en vinterdress. Koster 399,- nå på tilbud.
Tenkte å bestille en sånn.

Sist redigert av Guttemammis : 15-11-10 kl 13:55.
Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-10, 13:25   #12
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Vi har dress fra Name It i 140.

Gammel 15-11-10, 13:34   #13
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min har en Stormberg dress, ikke denne, men lignende, fjorårsmodell.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-10, 13:34   #14
Curly

Medlem siden: Sep 2010
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

ReimaTec+ går jo et stykke oppover. Har du sjekket barnihagen.no?

Gammel 15-11-10, 13:55   #15
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Curly, her.

ReimaTec+ går jo et stykke oppover. Har du sjekket barnihagen.no?

Hvis budsjettet ikke er særlig stort så tror jeg Reimatec+ blir i dyreste laget, ellers en utrolig god dress!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-10, 14:13   #16
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Reflex. Gode dresser til grei pris! Det er ikke sånn at det bare er Reima som duger.... Vi har hatt begge deler ( Reima kjøpt på tilbud), og synes at Reflex-dressen holder like godt faktisk!
NameIt, Stormberg og Skogstad har vel også greie dresser? Men har ikke erfaring med dem selv.

Kjøp klistre-reflex fra Seemee.no til å ha på. Plagget blir straks "kulere"

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-10, 14:43   #17
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Det er ikke lett å finne hele dresser over str. 128, desverre... Min -02 modell (bruker str. 140 nå) nekter å bruke todelt dress, han har en Reima Tec+ dress etter storebroren som har holdt utrolig bra, nå kjøpte jeg nettopp en ny til ham også på barnihagen.no. Den har han på seg i dag og var veldig fornøyd! Håper det holder med disse to i vinter.
Ulempen med Reima Tec+ er selvfølgelig at de er dyre... Men de holder som nevnt veldig bra. Ser visstnok kule ut også.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-10, 14:45   #18
Sissel

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Se her, jeg har god erfaring med Reima Kiddo. http://www.e-magin.se/v5/viewer/file...e=1&gHotspot=0

Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-10, 14:46   #19
Sissel

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sissel, her.

Se her, jeg har god erfaring med Reima Kiddo. http://www.e-magin.se/v5/viewer/file...e=1&gHotspot=0

Edit: Ser nå at den ikke går lenger opp enn 8 år - sorry.

Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-10, 14:55   #20
Curly

Medlem siden: Sep 2010
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Hvis budsjettet ikke er særlig stort så tror jeg Reimatec+ blir i dyreste laget, ellers en utrolig god dress!

Barn i hagen har den på halv pris innimellom syns jeg så et innlegg om det lenger ned her jeg? mulig de er utsolgt da.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:00.